Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gypsylady schreef:Kennelhoest is vaak naar een paar dagen gewoon weer over
Je kunt je hond gewoon een hoestdrankje geven met een beetje honing om het te verlichten
Maar zou om er zeker van te zijn toch even naar de DA gaan
Maar weet het wel bijna 100% zeker met die simtomen
Diablo schreef:marlinH schreef:nee ze hoest niet na inspanning.. en in rust ook niet, maar ook niet tijdens het fietsen. Wel soms dus als ze gewoon staat ofzo
Dat is ook inspanning. Pas er maar mee op. Die van ons hoestte soms ook uren niet, en dan weer wel. Gewoon even goed laten onderzoeken vanmiddag.
marlinH schreef:Mensen, in mijn 2e berichtje in dit topic heb ik geschreven: Als het vanmiddag niet over is gaan we natuurlijk de DA bellen voor een afspraak, er is vanmiddag spreekuur. Dus die reacties van: Ik zou toch wel gaan etc. zijn nogal onnodig want het is allang bekend dat ze vanmiddag naar het spreekuur gaat!!! Lezen is een vak
kimmie261 schreef:mijn hond kuchte ook niet hoestend maar schrapend,alsof er iets...vastzat in haar keel...en deed daarbij kleine beetje spuug opbraken,ik dacht toen ook echt dat ze iets in haar keel had,
helaas was het een hartprobleem en is het daarna heel snel gegaan..
Mitxa schreef:Zou ook wel eens kunnen dat je hond kennelhoest heeft. Dan moet hij/zij dus op antibiotica.
En daar zou ik ook niet al te lang mee wachten
kimmie261 schreef:ik had hier een hond die dat ook deed,vooral met opstaan,wat kuchen en wat braken,net alsof er iets in haar keel zat..
ze bleek een hartprobleem te hebben,en dat is kuchen en braken zijn tekens van het hartprobleem....ze deed het niet met inspanning,maar wel bij opstaan,na rust zeg maar..