nu wil ik ook een husky Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Heel veel plezier, ze zien er super verzorgd en schoon uit op de foto's. yerevan schreef:Die GG1 in het bos werkt echt niet hoor in het bos als er lieve reetjes rond lopen. En verder ben ik niet negatief wil alleen de mensen waarschuwen omdat er zoveel al in het asiel zitten omdat mensen er toch niet goed over nagedacht hebben. Blijkbaar heeft Faelivrin dat wel gedaan, Prima! Ben ik blij om.
Je hebt er een geweldige hond aan!
pffffffff ook zo een waar je beter niet aan kunt beginnen.............................) garny95 schreef:wat een schatjes.... wij hebben een huskykruizing en verder nog drie honden. Wij hebben veel problemen gehad en nog met regelmaat maar gelukkig in mindere mate nu met onze kruizing ( met golden retriever) . HIj staat erg dicht bij de natuur, ik denk dat hij ook wel overleefd als we hem los zouden laten ( ik denk eerlijk gezegd dat ik hem geen groter plezier zou kunnen doen).
Hij heeft al wat gedood, kip, konijn, weglopen is een grote hobby van hem, luistert slecht, is erg intelligent, maakt zelf de deur open etc. en is hier de leider van de roedel. Als hij wat wilt komt hij me halen en praat met me op zijn manier dan en kan behoorlijk dwangmatig zijn. Het gedrag verbeterde wel door zijn castratie. Voor ons geen husky of zelfs geen beetje husky meer.
Zorg dat je een goede puppietraining gaat doen met hem en dat je meer te weten komt over het gedrag van de husky en wat je er mee kan.
Ik schrik een beetje van het bericht hierboven dat je 20 ( profiel) bent, ik zou ook nog eens achter mijn oren krabben of je wel een husky wilt...
) echt we hadden het niet meer,(niet dat ze ooit nog weg zou gaan hoor daar dachten we zelfs niet over) de husky wilde weg de huishond wilde terug bij de kachel was grappig. je zag haar telkens denken wat zal ik doen. dan ging die dop weer lings recht, en rook ze wat en weg was ze. gelukig nooit last gehad bij onze katten/pauwen/paarde/kippen enz enz
) met ons mee als we gaan paardrijden,
en niet te vergeten die strantwandelingen,in het bos, in het natuurgebied, aan het meer enz enz .ze is erg hyper en druk maar als je haar rustig en duidelijk toespreekt weet ze zeer goed wat je bedoelt.
maar goed, veel plezier met je hus.! 

Wanneer hij bij ons is komen er vanzelf betere foto's. Tis zo los met zijn 4en EN moeder ook nog eens echt geen doen om normale foto's te maken.
hij is echt enorm schattig!
Die van ons kan ook zulke koppen trekken
heerlijk 
Dat verschil is in het begin ook al te zien. Zijn echt 2 hele verschillende dieren. Maar toch met veel dezelfde karakter trekjes!
hij vond hem te dik 
het brede van hun kop en bouw 

: 
Faelivrin schreef:Haha ik vind de grootte van de oren van Mígan mee vallen.
Willen rond 23/24 oktober nog een keer gaan kijken, anders is hij als we hem halen wel heeeeel groot.
die malamute pup had net zulke grote oren als onze volwassen hond 

want er komt toch een berg haar vanaf!