Het hok is ruim 1,60 groot, want volgens mij is hij nog groter dan miju en ik ben 164.
hij is 1,80 breed. Maar daar komt dus nog wel 1 a 2 mtr ren aan op den duur...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Manou schreef:Knaagstenen zijn inderdaad schadelijk voor konijnen en ze zijn ook nog nutteloos. Het gebit van een konijn slijt van langdurig kauwen op bijvoorbeeld hooi, samen met dat ze de vezels hard nodig hebben voor een goede spijsvertering is dat de reden dat er altijd hooi moet zijn.
Tamadine schreef:Nou de reden dat ik niet naar Heilii ben gegaan is omdat daar een vrouwtjes konijn al 22,50 kost en een mannetje 35 euro. Nou reken maar uit... Ik stop dat geld liever in het maken van een ren...
Kijk bij jou had ik ze nog wel willen halen aangezien je voor een vrouwtje dan een vrijwillige bijdrage betaald, echter kreeg ik mijn vriend niet nog een keer zo ver om zo ver te rijden. We waren namelijk de hele zaterdagmiddag kwijt voor het ophalen van het hok.
Nou ik en caira hebben besloten dat ze Missy gaat heten en het andere vrouwtje Macy. Vind ik zelf wel erg leuke namen. Ze is wel nog behoorlijk schrik achtig, maar ja kan ik me ook wel voorstellen. Ik hoop dat dat minder word na een week en met een ander konijn erbij. Ik wil haar sowieso eerst een week met rust laten en gewoon laten wennen. Alleen voer brengen en water en dan weer gaan. Zo kan ze eerst de routine een beetje krijgen...
mijn katten vonden het aan het begin wel leuk, maar schenken er nu ook nog weinig aandacht aan. ze beweegt ook nog niet zoveel...
Faniek schreef:Ik accepteer je beslissing dat wel, maar ik accepteer het niet dat mensen steeds blijven zeggen dat vrouwtjes samen prima gaat. Het geeft veel frustratie hier als je regelmatig dames in de opvang krijgt, omdat het toch niet zo goed ging als de dierenwinkel of andere mensen adviseerden. Als je dat ook zou begrijpen dat zou een stap vooruit zijn! Het is frustrerend voor opvangcentra zoals wij dat mensen zo naief zijn en wel zien en dat uiteindelijk toch weer 1 van de 2 in de opvang beland.. en dit advies leest niet alleen jij, maar ook heel veel mensen meer die googlen of op bokt zitten.