Mijn katje is vermist, ik voel me zo rot (omgeving Goor)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 15:20

Aah, herkenbaar! Wij zijn ons katje van 4 maanden een week kwijt geweest, bleek dat een buurvrouw hem zomaar van de straat had geplukt en ervoor was gaan zorgen! Eerst waren we boos, maar ze had het goed bedoeld en ze dacht dat hij nog niet naar buiten mocht. Hopelijk is dit bij jullie ook het geval!

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 15:22

Ik snap best dat je je druk maakt, maar het is nog een jong beestje. Jonge beestjes gaan op onderzoek uit. Kruip bij iemand de schuur in uit nieuwsgierigheid, mensen gaan naar bed en doen de schuurdeur op slot, zonder in de gaten te hebben dat er een kat in zit. Je wilt niet weten hoevaak dat hier in de buurt gebeurd is! Hier staan meestal in de straten de schuurdeuren open en worden 's avonds dicht gedaan en soms zit daar wel een katje in! Dus wie weet komt ie nog tevoorschijn! Probeer goede moed te houden! Misschien anders bij paar mensen in de buurt gaan vragen of ze toevallig hun schuurdeur gisteravond open hadden staan en toen weer dicht hebben gedaan?

marsyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 15:30

Ons hondje is een keer geschrokken van luchtschoten (ivm de schutterij) en toen is ze weggerend. We hebben de hele dag geroepen rondgefietst alles. Iedereen was totaal van slag. 3 dagen lang is ze weggeweest en ze is toen zeker 10km verderop gevonden. Zielsgelukkig dat ze weer terug was. 3 dagen lang in spanning en stress. Ik weet hoe je je voelt! Ik hoop écht dat jullie hem vinden! :(:)

Finstar1991

Re: ik voel me zoo rot..

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 16:04

Toen ons poesje nog klein was, zon 10 weken, is ze perongeluk buiten gekomen, snachts, maar ze heeft het gedrag van onze andere 2 nagedaan, is voor het raam gaan miauwen :)
Hopen dat je snel je schatje terug krijgt, ik heb dit ook met mijn maatje, als hij een dag weg is (is meestal maar een uurtje weg) raak ik helemaal in paniek, als hij dan weer thuis komt ik blij hij blij :)

Veel succes

_danieke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-09 16:19

mn moeder is net bij de buren geweest ( de buurman die een andere kat gedood heeft ) en die hadden hem wel gezien alleen gesisst zo sssst en geklapt met hun handen.. en toen is die weg gerent.. de andere buren ( opzich ookwel een beetje wraakzuchtige mensen ) hebben we ook aangebelt.. die zitten in de kamer.. en doen gewoon niet open, ik hoop dat het koppigheid is. en als mn vader daar aanbelt ze open doen..

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 16:48

wat heb jij een gekke buren!

NoaSky

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 20:10

Jeetje zeg... Liep hij bij de buurman in de tuin dan? Dat hij sssste kan hem misschien hebben weg gejaagd.

Wat een rare buren zeg, en ik dacht al dat die van mij raar waren haha, die doen in ieder geval de deur nog open (zij het met tegenzin maja)

Poes ondertussen nog niet terecht?

X_mareitje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 21:41

Jeetje wat raar zeg van ze.. Hopelijk komt het nog goed :(:)

00peetje00
Woonplaats: Ik in gouda en Barney op de beijersche hoeve in stolwijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 21:46

Ik hoop voor je dat je katje terug komt. De mijne is ook weleens drie dagen op stap geweest. Dierenambulance en asiel gebeld. Komt ie in ene keer weer aan wandelen!

_danieke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-09 22:25

hij is nog steeds weg, geen enkel spoor :n ik heb er niet heel veel vertrouwen meer in maarja.. hopen dat die aankomt wandelen :)

Foulplay_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 23:25

Omg, ik hoop zoooo dat je hem nog terugvindt !
Blijf nog maar even volhouden :)
Veeeel succes nog !

SilverStorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 23:29

heeel veel succes! hopelijk vind je je diertje snel weer terug. je beestje kwijt zijn is heel naar. sterkte.

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 00:00

LZP -> BB

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 00:23

Oei kan me voorstellen dat je je enorm zorgen maakt, ik hoop dat ie snel weer boven water komt.
14 weekjes och arme.....Zal duimen voor je meis dat ie snel weer in een warm mandje in je huis ligt!

NessaX

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 00:27

wat heb jij toch vreselijke buren!

Hoop ook dat hij terugkomt.. :(:)

Eva_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 00:33

Ik weet echt hoe je je voelt !
Mijn kat was ook 5 dagen weg laatst, we hadden overal flyers enzo opgehangen en overal gezocht. Ik begon ook rare ideeen in me hoofd te halen, ik had namelijk rusie met een groepje hangjongeren in mijn wijk, en iedereen wist dat dat mijn kat was .... Ik dacht dat ze m wat hadden aangedaan ofzo. Maar toen we de hoop eigenlijk al hadden opgegeven stond hij wonder boven wonder weer voor de deur ! Hij ging meteen eten en drinken, en heel toevallig kwam de buurman op dat een tijdje daarvoor thuis.. dus mischien had ie daar gezeten (Toch raar dat een kat het dan 5 dagen volhoudt?) Maar goed mischien dat dit je een beetje hoop geeft. Heel veel sterkte iig !

Le0nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 00:47

Echt heel vervelend voor je, en voor je katje. Als hij nog ergens rondloopt, zal hij sowieso verdwaald en bang zijn denk ik. Ik hoop dat iemand de verzorging op zich heeft genomen, aangezien hij ook geen bandje droeg!
Dan zal er binnen een paar dagen waarschijnlijk iemand reageren op flyers.

Ik hoop dat hij snel terecht is!

nikita73

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 09:11

Mijn kat was 1 maand weg. Daarna kwam hij weer doodleuk aanwandelen. Wel enorm vermagerd. Ik denk dat het hem toch wel was tegengevallen, op eigen pootjes staan :D

Moed houden hoor! Wie weet komt ie nog wel weer.

angrywolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 11:29

Houd de moed er in meid! :(:)
De kat van mn moeder is toen we nog in een flat woonde van het balkon op 3 hoog af gevallen en die is toen naar 2 weken ook weer terug gekomen!
Dus houd de moed er in ze komt echt wel terug :(:)

mirtje27

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 11:36

Hey,

Wat vervelend zeg, is wel een schatje. Je hoort ook wel eens dat ze in een schuur per ongeluk vast zitten ofzo.

Hoop voor je dat ze weer snel terug is.

Mirjam

_danieke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-09 13:09

bedankt voor de steun allemaal :j

ik ben vannacht wel 4x wakker geworden dat ik dacht dat ik hem hoorde, met mn zieke hoofd naar buiten, maar nee geen kat :n

idd de beuren zijn een beetje raar, maar ik houd gewoon vol, ik terroriseer dat huis totdat ze open doen }> ik wil mijn poekeltje terug :o officieel heet die pitbull, dus als mensen hem in huis hebben, zetten ze hem er wel snel weer uit, want hij gedraagd zich er ook naar ( haha ik zeg dit, om mezelf moed in te spreken :P )

_danieke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-09 16:57

jaa ze hebben de deur open gedaan, en nee geen katje :(

_danieke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-09 17:48

even voor de mensen die bij mij in de buurt wonen, en hem mischien kunnen vinden/zien

Wie heeft onze lieve poekel gezien ?
Poekel is een katertje van ong. 16 weken oud, hij is wit met grijze vlekken. Opvallend is dat poekel een grijze vlek onder zn linker oog heeft ( van voor gezien ). poekel is sinds 3-11-09 vermist. Hij heeft geen bandje om.

Als iemand iets van hem weet, of hem gezien heeft. Horen we dat graag. We missen hem heel erg !

telefoonnummer via pb :) alvast bedankt
Laatst bijgewerkt door _danieke_ op 05-11-09 17:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Blue9

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 17:54

Heel veel succes, lijkt me echt rot! Hopelijk geven de verhalen van poezen die een maand weg zijn geweest je wat hoop. Trouwens, telefoonnummer mag toch niet?

_danieke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-09 17:55

ooh sorry dan haal ik dat even weg..