Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
x_Elise schreef:Grappig dat je een topic opent om advies maar niet de goedbedoelde reacties wilt lezen/reageren..
Maak dan geen topic.
onley schreef:EN WAT MAAKT HET TROUWENS UIT OF ZE DIE HOND NIET MAG OF WEL MAG DIE HOND HOORT ONDERAAN DE ROEDEL TE STAAN EN GEWOON MOET DOEN WAT VERLANGT WORD OF ZE HEM NU LEUK VIND OF NIET STAAT ER HELEMAAL LOS VAN
is de hond van haar ouders waar ze mee opgescheepd word
erg herkenbaar feit
Wilawander schreef:Als een hond in een ruime bench zit dan is dat hetzelfde als een paard in een box zetten............. Net zo zielig![]()
Heb inmiddels 5 honden gehad en die hebben allemaal in een bench gezeten en gaan er vrijwilg in liggen slapen van pup tot oudere hond. Het is hun vetrouwde plek waar niemand ze lastig valt. Ze hebben hier allemaal ook een mand maar liggen vaak gewoon in de bench.
1 van mijn honden slaapt er s'nachts ook in dar hij anders de andere hon en ons net zo lang teroriseert zodat niemand rust heeft. Is voor alle beter. en ze gaat er vanzelf al in als het bedtijd is.
kimmie261 schreef:onley,omdat een hond ook gevoelens heeft misschien??En dat je moet zorgen dat een hond die angstplasjes doet en trilt dat je die niet klakkeloos in een kooitje stopt en dan maar denkt,ze staat onderaan de roedel,dus bekijkt het maar?
moet er toch echt niet aan denken dat hier iemand 1 van mijn honden zo in een rotkooitje zou stoppen....en dan zijn die maar rotverwend,maar een hond moet een slaapplaats als veilig zien,als prettig ervaren,niet als dwangmiddel een kooitje kopen om er maar zo snel mogelijk vanaf te zijn,
czarina schreef:Je hebt wel een erg korte termijn gekozen om je hond aan een bench te laten wennen. Neem aan dat de keuken al een paar maanden geleden besteld is, waarom niet toen meteen al begonnen met wennen..
.
czarina schreef:Een kleed er over heen leggen wil ook wel eens helpen zodat het aanvoelt als een hol waar ze zich kan verstoppen en veilig voelt.. .
czarina schreef:Boos worden totdat ze zelfs haar plas laat lopen schiet helemaal niet op.
kimmie261 schreef:jameyskatje schreef:reacties als 'waarom neem je dan een hond' hoef ik niet, want het is de hond van mijn ouders, ik ben er ook niet gek op. vind het alleen vervelend en sneu dat ze niet meewerkt, (wat natuurlijk een reden heeft) en aangezien ik altijd als laatste naar bed ga.. ben ik dus steeds de pieneut met uitlaten en het huis afsluiten (en dus de hond in de banche doen)
hier staat toch echt dat je er niet echt gek op bent??en ook uit je andere berichten laat je duidelijk merken dat je de hond eigenlijk niet wil hebben,toch?
onley schreef:dit is een kwestie van wenen
negeer die hond dat ze angstig doet dit kan ook aan het ras van de hond liggen dat iets gevoeliger is voor negatieve gedachte's en gevoel van jou kant uit
jameyskatje schreef:Wilawander schreef:Als een hond in een ruime bench zit dan is dat hetzelfde als een paard in een box zetten............. Net zo zielig![]()
Heb inmiddels 5 honden gehad en die hebben allemaal in een bench gezeten en gaan er vrijwilg in liggen slapen van pup tot oudere hond. Het is hun vetrouwde plek waar niemand ze lastig valt. Ze hebben hier allemaal ook een mand maar liggen vaak gewoon in de bench.
1 van mijn honden slaapt er s'nachts ook in dar hij anders de andere hon en ons net zo lang teroriseert zodat niemand rust heeft. Is voor alle beter. en ze gaat er vanzelf al in als het bedtijd is.
laat jij de bench snachts open of doe je m dicht?? hij staat nu al een hele dag open, vanmiddag ging ze heel voorzichtig naar binnen, maar direct toen ik zei: 'wat braaaff' ging ze er weer uit voor een aai over haar bol. oliebol, het was dus bijna gelukt, had ik maar niets gezegd.
we hebben onze hond al 8 jaar, nooit problemen gehad wat dit betreft, dit is pas sinds een paar weken, dat ze gaat piepen en krabben in de nacht. ben zovaak snachts uit bed gegaan om haar gerust te stellen, maar dat hielp niets, heb de gordijnen open gehouden en dan weer dicht, radio aan, lampje aan. het stopt gewoon niet. ook heb ik het nachtenlang geprobeerd te negeren. maar morgen krijgen we een nieuwe keuken en een nieuwe deur, ze kan dus echt niet meer in de keuken. de gang wil ik wel gaan proberen, alleen dan moeten de katten weer verhuizen en moet er een hek komen
noekje schreef:Er wordt hier wel heel heftig gereageerd hier.
Ik dacht eerlijk gezegd dat de TS het vies vond om de hond in de keuken te laten slapen. Wat ik me best kan voorstellen. Overal haren op de plek waar jij je eten klaar maakt. (ging het hierom?) En dan hopen dat ie je kastjes niet open maakt omdat hij wat lekkers ruikt.
Wat zeggen je ouders eigenlijk over de bench?
onley schreef:EN WAT MAAKT HET TROUWENS UIT OF ZE DIE HOND NIET MAG OF WEL MAG DIE HOND HOORT ONDERAAN DE ROEDEL TE STAAN EN GEWOON MOET DOEN WAT VERLANGT WORD OF ZE HEM NU LEUK VIND OF NIET STAAT ER HELEMAAL LOS VAN
is de hond van haar ouders waar ze mee opgescheepd word
erg herkenbaar feit