wel als de sluiting bovenop zit, daarom is het tuigje dat te koop is bij de gordel ook voorzien van een ring op de borst. vraag het anders ff na bij de dierenspeciaal zaak
ik had nog een vraagje... een tijd terug kon je er niet omheen: die weggooistokken voor tennisballen.... en nu kan ik ze nergens vinden? zowel in alle 5!!! de dierenwinkels hier in t dorp niet als op internet...
waar hebben julli ehem gekocht? of weten jullie waar hij misschien nog te koop is?
ik heb wel variaties er op gezien, maar wil zo`n `arm` hebben
kijk goed welke werpstok je neemt. wij hadden wel eens zo goedkoop ding gekocht, dat was dus echt helemaal niets. dat was zo'n lang dun ding en als je je bal gooide lag hij of meteen op de grond of hij ging zo hoog de lucht in dat hij maar 3 meter voor je eindigde. hahaha. We hebben nu een iets kortere, dikkere stok en die gooit heel goed. Tja even een praktische tip.
Ik heb wel met een lange stok gegooid, maar die kwam echt wel ver!
Kan hem alleen niet gebruiken omdat mn lieve hond niet kan apporteren, en als ik de bal verder gooit betekend dat alleen maar dat ik verder moet lopen (ze is trouwens wel gek van ballen e.d., maar terugbrengen lukt echt niet)
Nienkeee_
Geplaatst: 08-11-09 01:35
Ik heb niet het hele topic gelezen, maar ik had laatst zelf een lijstje gemaakt.
kosten ging het mij niet echt om. vooral wat ik al in huis moest hebben VOORDAT ze kwam zodat ze wel gelijk haar plekje en draai kan vinden zegmaar. ik denk dat ik alles wel heb op die voer-en drinkbak na. daar moet ik nog even naar kijken wat ik wil zag ook een antiknoeibak op agradi... zit zegmaar een zand omheen die het water opvangt als ze kliederen. vraag me af of dat handig is. is namelijk wle gelijk 15 euro duurder dan een normale drinkbak
die kleine stok in die link is wel erg kort. zo kort is die van ons ook niet. alleen wel zo dik en das wel fijn. weet alleen niet meer waar wij die toen gekocht hadden
nou, ik zou het gister of vandaag binnen krijgen stond er in de mail, dus ik ben benieuwd. zit met spanning te wachten kan ik alvast verzinnen wat ik waar wil hebben in huis