Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
AngeliqueB schreef:Bij de dierenarts de ton in. Zodra het dier overleden is, is het lijf slechts een leeg omhulsel..
Damariis schreef:wat ik nou nooit zou doen is begraven in mn tuin ... wat nou als je ooit moet verhuizen ? je katje blijft achter .. dat lijkt me echt afschuwlijk. weten jullie trouwens dat het niet eens mag
gohya schreef:gohya schreef:
Recyclen is: ze maken er kattenvoer van,zei me D.A. zelf.
Absolute onzin! Het is in NL verboden om kadavers te verwerken tot diervoeding.
Waarvan maken ze honden en katten voer?
Juist van dode dieren,veel afvalvlees zit er ook doorheen.
Kattenvoer met Kip,er zit dode kip in,enz.
Bijna alle dode dieren [kadavers] worden verwerkt tot dierenvoeding.
In chinees mag ook geen kattenvlees inzitten,is ook aangetroffen in de nasi.Kijk dat mag dus niet,dode dieren verwerken tot mensenvoeding.
Het is maar goed dat wij niet alles weten w.b.t voeding.
AngeliqueB schreef:Bij de dierenarts de ton in. Zodra het dier overleden is, is het lijf slechts een leeg omhulsel..
M_EL_ISSA schreef:Precies hetzelfde zoals bij onze hond.
Gecremeert in een groep en uitgestrooid worden.
Toen onze hond overleed bij de DA hadden wij het er helemaal nog niet over gehad wát er met haar lichaam zou gebeuren.
Toen ze net overleden was, vroeg de DA wat er mee gebeuren moest maar we waren nog allemaal een beetje in shock en me vader zei dat ze maar 'op de hoop' gegooid moest worden.
DA liep weg, en toen kon ik pas mijn mond open trekken, en ben blij dat ik dat gedaan heb want ookal is het 'maar' een lichaam, het is wel HET lichaam van je dier waar je van houdt.
Ben tevreden op de manier zoals het nu gegaan is en dat zal dus ook gebeuren bij onze kat en wordt ook op hetzelfde plekje uitgestrooid.