En wat lusten jullie katten allemaal???

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Denise_

Re: En wat lusten jullie katten allemaal???

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 00:35

Koekjes, spaghetti, chips, kroepoek, etc. Van sommige dingen sta je echt verbaasd te kijken waar ze aan likken. :roll:
En merendeel van het kattenvoer, dát lusten ze nou niet. :D

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 00:43

Onze katten krijgen doorgaans alleen kattenbrokjes, kattenbrokjes en kattenbrokjes...soms ook nog kattenbrokjes.

Maar laatst kwam ik er achter dat een van de twee, Boris, ook poffertjes lust....

Ik zat mijn jongste poffertjes te voeren en was ook nog in de keuken 6 andere dingen aan het doen en letten effen niet zo goed op. Ik keek steeds even naar mijn kind dat er heeeel erg schattig bij zat te lachen en iedere keer als dat bekkie leeg was gaf ik hem een nieuw poffertje in zijn handje. Het ging heel erg goed.

Dacht ik.....

Ieder keer dat ik Wieger een poffertje gaf liet hij hem op de grond vallen.(keek het poffertje na vanuit de kinderstoel) En onder de kinderstoel zat onze Boris die poffertjes dus op te smikkelen.

Nog nooit meegemaakt een kind die geen poffertje lust(pannekoeken krijgen we er ook niet in...hij eet overigens voor het overige werkelijk alles) en een kat die poffertjes eet.

Tja...
Laatst bijgewerkt door NatasjavE op 25-10-09 00:44, in het totaal 2 keer bewerkt

Suzeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 00:43

_Denise_ schreef:
Koekjes, spaghetti, chips, kroepoek, etc. Van sommige dingen sta je echt verbaasd te kijken waar ze aan likken. :roll:
En merendeel van het kattenvoer, dát lusten ze nou niet. :D

Als ze eenmaal mensenvoer hebben geproefd... }> Haha

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 00:48

NatasjavE schreef:
Ieder keer dat ik Wieger een poffertje gaf liet hij hem op de grond vallen.(keek het poffertje na vanuit de kinderstoel) En onder de kinderstoel zat onze Boris die poffertjes dus op te smikkelen.

Nog nooit meegemaakt een kind die geen poffertje lust(pannekoeken krijgen we er ook niet in...hij eet overigens voor het overige werkelijk alles) en een kat die poffertjes eet.

wahahaha _O- _O-
ik kan het mij zo voorstellen. :=

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 00:49

Kroepoek zit vis in, dus dat is niet zo verwonderlijk. In veel kattenvoer zitten tegenwoordig ook groentes.

Onze katten zijn ook dol op tomatensap en ontbijtkoek.