Kat te mager.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-09 22:24

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-09 22:25

Montreux schreef:
Ja hoor die kattenshows zijn te bezoeken tegen entree natuurlijk dan he .Komende zondag is er bijvoorbeeld 1 in Ridderkerk. Ga mee met een fokker van Maine Coons.Die heeft een blauwe Maine Coon dekkater die daar voor zijn kampioenstitel gaat. Mijn poezeltjes blijven deze keer thuis. Ga 8 november met Noa (de nebelung) naar Zevenhuijzen (ZH). Verder gaan we misschien nog naar Antwerpen 22 november. In februari naar Rotterdam (zevenkampse ring) en daar wordt het spannend want dan is Noa 10+ maanden en mag ze dus voor haar CAC-punten en dus haar kampioenschap.

En Kai is leuk hoor en absoluut niet lelijk. Kijk dat snorretje eens. Is toch schattig!

Probleem is dat ik in Overijssel woon, Enschede/Oldenzaal om precies te zijn, en weet niet of ik mams kan overhalen mij daarheen te rijden.
Paps denk ik al helemaal niet. Heb gescheiden ouders, en mijn vader is niet echt een kattenliefhebber :+

050206051012

Re: Kat te mager.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 22:34

Ah gosh, Pimmetje had ook een lekker bekkie!

Soms ben ik wel in staat om ze om te leggen hoor, dan zijn ze zó stout :o (zoals nu, pfffff... gooi ze zo de gang op!).

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-09 22:36

Ja, hij was een hele mooie. ;)

Haha, ja dat klopt.
Ze kunnen zoo doorzeuren. Dan wil eerst de een naar buiten, (aangezien wij geen kattenluikje kunnen, moeten ze door het raam:+) Dan is de ene buiten, wil de ander 1 minuut later ook naar buiten, dus sta je weer op, om het raam open te doen. heb je net even thee gemaakt oid, staat de eerste die naar buiten wilde al weer voor het raam te mauwen, denkt dat ie iets lekkers krijgt door de rammelde theekopjes.
pfftt, dan kunnen ze errug vermoeiend zijn :+
Maar toch zal ik ze voor geen goud willen missen :D :o

Montreux

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 22:41

Ach er zijn ook kattenshows bij jou in de buurt hoor kijk anders eens op www.kattenshows.nl staat een hele agenda op. Heb hier trouwens alleen maar een stout hondje die hdad-achtig door de kamer heen springt en de katten loopt te irriteren!

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 22:43

Ik heb de twee druktemakers er net uitgehaald en op de gang gezet. Ga daar maar klieren :evaw:

Raken jouw katten niet in paniek op keuringen Montreux? Ik heb echt van die stresskikkers. Ze hoeven natuurlijk niet naar shows, maar als ze naar de DA gaan dan is het al stressen!

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-09 22:48

Ja, bij mij ook. Tenminste, bij Muis. Ze is nogal bang voor vreemden. In haar eigen omgeving word het steeds minder, maar zoals bij de dierenarts, nee, daar doe je haar geen plezier mee. Ze zit dan bang in haar reismandje.
Tijger daarintegen, gaat de heenweg in haar mandje, en de terugweg aan een kattenriempje met tuigje in de auto, zodat ze een beetje over de bank kan lopen. Natuurlijk houd ik haar dan wel vlak bij me. Ik bibber al bij het idee dat ze met een ongeluk helemaal naar voren klapt. Brrr. Dus houden we haar veilig dichtbij, maar zodat ze toch goed uit het raampje kan kijken. Vind ze heerlijk. Vooral als 'thuis' weer in zicht komt, begint ze heel druk te worden :D

Montreux

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 22:48

Noa is de laatste keer een beetje van slag geweest. Wil de hele dag niet eten, drinken en al helemaal niet op de bak. Kan daar ook niets aan veranderen. Sienna heeft de vorige keer op weg naar show de hele bench onder gescheten. Stonk enorm in de auto. Noa is op show een heksje naar andere katten. Als ze er een ziet op weg naar de keurmeester dan gaat ze grommen en blazen. Kun je nagaan als er alleen maar katten zijn hahaha. Tja moet ze maar even doorheen en aan wennen. Hier is ze echt heel lief en schattig. Als ze het echt niet leuk blijkt te vinden dan hoeft ze niet meer hoor. Maar ze ligt daar heel relaxed in haar mandje in het kooitje dus heb nog geen reden om aan te nemen dat ze er niet tegen kan.

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-09 22:53

Ik snap het. Natuurlijk moet ze even wennen, dat is logish :)

Maar ik moet gaan ;)
Vond het een leuk gesprek :D
En heeft ook voor goede ideeën gezorgd voor mijn Muisje :(:)

Doeii :)

Montreux

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 22:58

bye bye!