Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kimmie261 schreef:terwijl er voer is wat honden wel heerlijk vinden en waar ze wel goed van eten??
DmNqUe schreef:ze eet ook gewone brokken bijvoorbeeld van de aldi en als ze die net zo graag eet als van die hartstikke dure brokken waarom dan die dure brokken pakken.
nightlover schreef:Tis niet te geloven
Hij is nu bezig om zijn bak leeg te eten![]()
Nikka schreef:Ik geef al jaren vlees en hoef nooit iets anders te zoeken, dus ik begrijp niet waar je het over hebt eerlijk gezegd. Vlees is overigens niet verwennen, een hond is een carnivoor.
Replay schreef:Ik zeg niet dat hij dan zijn vlees niet meer zou willen, hij wil dan zijn brokken niet meer hebben, is een klein verschilletje.
Replay schreef:Als je continue het voer gaat aanpassen op de smaak van de hond, wil die straks helemaal niets meer aannemen,
Chiqa schreef:Replay schreef:Ik zeg niet dat hij dan zijn vlees niet meer zou willen, hij wil dan zijn brokken niet meer hebben, is een klein verschilletje.
Ehm je zei;Replay schreef:Als je continue het voer gaat aanpassen op de smaak van de hond, wil die straks helemaal niets meer aannemen,
Dus je spreekt jezelf echt tegen
Replay schreef:Het is wel 'verwennen' als je hond alleen op de brokken is. In brokken zit ook alles wat een hond nodig heeft, voor de afwisseling een keer vlees door de brokken heen is natuurlijk heerlijk voor je hond, ze beginnen al te kwijlen als je het vlees aan het ontdooien bent.
Als je continue het voer gaat aanpassen op de smaak van de hond, wil die straks helemaal niets meer aannemen, vooral als je er al mee begint als hij nog pup is.
Chiqa schreef:Dat van dat pluimdiermeel wist ik niet maar hoe weet jij dat Kimmie, is dat niet gewoon gemalen kippenbeenderenmeel?