Poes likt aan hechtingen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SAKKIA

Re: Poes likt aan hechtingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-09 20:22

Zij heeft trouwens ook gewoon onderhuidse hechtingen nog hoor :j

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 20:27

whaha het ziet er wel geweldig uit dat pakje :+

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-09 20:29

Ik moet trouwens wel zeggen dat ze enorm wild is hoor dus ik twijfel een beetje aan een wond breukje, ik mag er ook gewoon aankomen enzo.
Maar ik mag er dus geen foto van maken :+ dan haalt ze uit :? Sterallures denk ik :')

Don_Zhivago

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 20:56

lien_87 schreef:
dat is niet de standaard hechtmanier..

de knoophechtingen zet je er alleen maar op als de wondranden niet netjes sluiten... sluiten die mooi aan dan is de knoophechting overbodig..

Dit is niet waar, veel dierenartsen van de "oude garde" hechten nog met knoophechtingen, dit is niets bijzonders en gewoon een persoonlijke voorkeur van de dierenarts in kwestie.

Een dierenarts van de oude garde ja..
maar alle artsen die ik heb meegemaakt doen het op de manier die ik omschreef...

lien_87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 20:59

Don_Zhivago schreef:
lien_87 schreef:

de knoophechtingen zet je er alleen maar op als de wondranden niet netjes sluiten... sluiten die mooi aan dan is de knoophechting overbodig..

Dit is niet waar, veel dierenartsen van de "oude garde" hechten nog met knoophechtingen, dit is niets bijzonders en gewoon een persoonlijke voorkeur van de dierenarts in kwestie.

maar alle artsen die ik heb meegemaakt doen het op de manier die ik omschreef...

Niet aanvallend bedoeld hoor en verder ook off-topic maar er lopen nog heel veel dierenartsen van de wat oudere garde rond..

Don_Zhivago

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 21:23

lien_87 schreef:

maar alle artsen die ik heb meegemaakt doen het op de manier die ik omschreef...[/quote]

Niet aanvallend bedoeld hoor en verder ook off-topic maar er lopen nog heel veel dierenartsen van de wat oudere garde rond..[/quote]

Jawel dat snap ik ook wel, alleen daar werk ik niet mee.. dus in mijn ogen gaat alles onderhuids... kan ook best wel dat er veel artsen het anders doen.. maar dat is niet de methode die we nu leren..
en ik zelf vind uitwendige hechtingen overbodig als er onderhuids netjes gehecht wordt... ook heeft het voor de kat voordelen.. uitwendige hechtingen irriteren bij het dier en dat zijn vaak de hechtingen waar ze aan gaan zitten..

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-09 21:51

Ja nou ja onderhuids is ze dus ook gehecht :j Maar ik denk omdat ze al weer zo wild is geweest, ze heeft enorm veel energie op het moment, ze springt overal op en af, als ik er niet bij kan dat niet, omdat ze dan zit opgesloten, met alleen de krabpaal, maar zodra ik thuis kom wordt ze helemaal enthousiast en gaat als een dolle door het huis rennen en springen. Ik heb geen idee wat ik hier aan kan doen.
Ik kijk het even aan, ze heeft nu de maillot weer aan voor de nacht, daar kan ze gewoon vrij mee bewegen en belemmerd haar niet, irriteerd wel maar dat zal alles wel doen :+
Ze is ook wel een beetje een zeikerd wat dat betreft, een echte kattenkop zullen we maar zeggen :+

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-09 21:56

Trouwens waar vind ik dan zo'n mps? Onze dierenarts heeft ze blijkbaar niet........
Ze zullen ook wel erg kostbaar zijn dus om er nou eentje aan te schaffen, voor nog een krappe week vind ik ook weer zowat.
Zijn die dingen dan niet ergens te huur?

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 22:01

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-09 22:04

Dat valt heel erg mee eigenlijk :j
Ga er even een nachtje overslapen denk ik :j
Dank je wel

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 22:05

google is je beste vriend ;)

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-09 22:06

Oh had ik al geprobeerd, maar kreeg hele andere dingen en dat terwijl ik op het werk de google queen genoemd wordt :+

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 22:11

ik heb ook dierenartsen van de oude stempel ;)

Dit was mijn creatie ... en dus een kwaaie poes die de doos ging verscheuren uit nijd...

Afbeelding

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 22:17

Hahahaha, was dat een paardensok? _O-

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-09 22:17

Zo ziet die van mij er nu ook uit. ik heb alleen het stuk over de schouders ook open geknipt zodat bewegen nog makkelijker wordt :j
Het lapje wat er dan overblijft zit nu vast aan haar halsbandje. Maar zoals die van jou zat die van mij eerst ook maar mooi dat ze het de volgende morgen uit had hoor :o

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 22:21

nee, dat was een maillot in motiefje paardensok... haha!
die blik in dr ogen..... }>

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 22:24

Ik vind het echt een gewéldige foto :D :D :D
Kan me wel voorstellen dat je dan uit frustratie aan je doos gaat kluiven :D

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-09 22:25

Maar kon die van jou zo wel naar de bak dan?

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 22:28

ja, er zit een voor en achterkant open aan en 4 gaten erin voor de poten, was een stuk maillot van rond mn knie, dijbeen werd te groot en kuit was te klein ;)

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-09 22:29

OH ja dat heb ik ook, heb het gemaakt van het dijbeen van een mailliot die mij te klein was :+
Moet eigenlijk een nieuwe maken, maar ik heb geen oude meer liggen := en er een nieuwe voor gebruiken haha, vind ik zonde.
Heeft ze mijn kleding eerder aan dan ik ze aan heb :+

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 22:31

Whahahahahaaaa _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- DIE FOTO"S!!!!! _O- _O- _O- _O- _O- _O-

Hoe die laatste ook zit te kijken, whoehoe nijdig!!!! En die van TS vind ik ook geniaal, een kat met een rompertje aan!!! Ga helemaal stuk hier!!!!

Die van mij waren ook altijd wel een beetje aan het pulken, meestal komt het vanzelf wel weer goed, maar als ze er echt haar tanden inzet, lijkt dit me de enige optie.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 22:32

Zo lagen mijn meiden erbij toen ze net geholpen waren
Afbeelding

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-09 22:34

Eerste paar uur wilde ook nog wel hoor, maar daarna :n
Zo doet ze ook met haar tenen, ik kan er niet eens normaal naar kijken, zo hard bijt en trekt ze aan het tenen tijdens het wassen, dat MOET pijn doen dan kan niet anders :+
En dat deed ze ook met de hechtingen :+
Nou vind ik het nietje ook niet helemaal nooi gezet, maar ik vind het wel best hoor :o Ga niet nog een keer heen om het nietje er strakker in te laten schieten :n Elke keer die stress is echt killing voor der :=

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 22:40

We hebben ze de nacht in de computerkamer gezet met z'n 4en tot de volgende avond en toen waren ze weer z.g.a.n. :D

Dhani

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 22:40

je poes had een kap om moeten hebben zodra ze wakker wert van de narcose, dat was bij mijn vorige poes ook gebeurd en die was er geen last. vaar krijgen ze die pas als ze wakker zijn, en dan is het stressen, maar als ze er mee wakker worden is het wel even wennen met lopen maar wel minder gestrest,, maar daar heb je nu niets aan. ;) ik zou gewoon iets proberen met een panty of zo of de dikkere versie ervan ;)