Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
dan haalt ze uit
Sterallures denk ik

lien_87 schreef:dat is niet de standaard hechtmanier..
de knoophechtingen zet je er alleen maar op als de wondranden niet netjes sluiten... sluiten die mooi aan dan is de knoophechting overbodig..
Dit is niet waar, veel dierenartsen van de "oude garde" hechten nog met knoophechtingen, dit is niets bijzonders en gewoon een persoonlijke voorkeur van de dierenarts in kwestie.
Don_Zhivago schreef:lien_87 schreef:dat is niet de standaard hechtmanier..
de knoophechtingen zet je er alleen maar op als de wondranden niet netjes sluiten... sluiten die mooi aan dan is de knoophechting overbodig..
Dit is niet waar, veel dierenartsen van de "oude garde" hechten nog met knoophechtingen, dit is niets bijzonders en gewoon een persoonlijke voorkeur van de dierenarts in kwestie.
Een dierenarts van de oude garde ja..
maar alle artsen die ik heb meegemaakt doen het op de manier die ik omschreef...

lien_87 schreef:dat is niet de standaard hechtmanier..
Maar ik denk omdat ze al weer zo wild is geweest, ze heeft enorm veel energie op het moment, ze springt overal op en af, als ik er niet bij kan dat niet, omdat ze dan zit opgesloten, met alleen de krabpaal, maar zodra ik thuis kom wordt ze helemaal enthousiast en gaat als een dolle door het huis rennen en springen. Ik heb geen idee wat ik hier aan kan doen. 

en er een nieuwe voor gebruiken haha, vind ik zonde.
DIE FOTO"S!!!!!

Ga niet nog een keer heen om het nietje er strakker in te laten schieten
Elke keer die stress is echt killing voor der
ik zou gewoon iets proberen met een panty of zo of de dikkere versie ervan