Moeilijke kwestie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

saskiaojan

Re: Moeilijke kwestie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-09 13:25

@aukelizzy idd zo is het precies......en nogmaals ik snap het ook echt niet. Een fijn huisje krijgt vast wel s het niet rechtsom dan wel linksom, is zon leuke pup........alleen had het niet zo gemoeten.

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-09 19:45

Hallo allemaal,

ff een update;

heb de hele week contact gehad met de coordinator van de sos, vriendelijke mensen, zeer meedenkend.
Pup zit bij hun in een gastgezin en blijft daar ook totdat ze een geschikt baasje hebben gevonden. Ook zal hij altijd obnder hun hoede blijven.....

Dus gelukkig voor de pup komt alles weer goed en heb ik er mijn best voor gedaan!

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 19:50

Fijn, dat er goed voor de pup gezorgd wordt. Goed werk van je om hem zo te volgen !!

Heeft het nog gevolgen voor je schoonouders?

_Question

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 19:54

Gelukkig is het zo dan opgelost. Ben inderdaad ook benieuwd of je schoonouders er nog iets over te horen krijgen.

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-09 19:58

Nee, geloof het niet. Sos doet daar niet aan die vangen alleen de dieren op, maar misschien het meisje die het puppekind heeft afgestaan, omdat ze het niet eens was met de gang van zaken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 23:45

In zo'n geval zou ik dr helemaal geen moeite mee hebben als deze mensen een fokverbod voor honden opgelegd zouden krijgen, helaas bestaat dat niet in Nederland.
Tipisch gevalletje van broodfok weer......
Gelukkig dat TS zich inzet voor dit arme diertje wat hier het slachtoffer van is geworden.

Een goede fokker doorgrond de nieuwe eigenaren, kan me niet voorstellen dat ze hun ogen niet de kost hebben gegeven toen dit meisje kwam kijken bij de pup.