Ik doe 'n kleine aanpassing aan de dagelijkse wortel. Hij krijgt ze normaal namelijk gewoon kaal, vandaag gaat er een een beetje stroop overheen, en haal ik hem door de muesli. Net ff anders, gaat om 't idee Verwend word ie toch wel!
Hihi, mijn ratten hebben een lekkere knabbelstok gekregen (krijgen ze wel vaker maar het gaat om het idee ) en de paardjes krijgen straks lekker wortels (krijgen ze ook vaker maar zoals ik al zei ).
linky
Geplaatst: 04-10-09 11:14
Niks extra's, ze snappen het toch niet. Commercieel gedoe; je moet elke dag goed voor je dieren zorgen!
Sharon89
Geplaatst: 04-10-09 11:39
Bij ons is het ook elke dag dierendag haha Maar heb me kat net wat snoepjes gegeven, en ga zo naar me paard en die geef ik lekker een voerbak met wat biks, wortels, appels en brood
Haha, het is een wonder dat onze hond noch niet dik is met de dagelijkse hoeveelheid snoepjes
pluisje88
Geplaatst: 04-10-09 13:43
mijn jack russel krijgt elke dag veel aandacht en liefde, dus vandaag hetzelfde. Ik doe niks extra's. Het is bedacht door de winkels om veel geld te kunnen verdienen. De beestjes zelf snappen er toch niks van.
Mijn bijrijdpaard ga ik vandaag niet heen. Is de dag van de eigenaresse
Das ook leuk Uppojono, heeft zon beestje veel meer aan.
xxJacqyxx
Geplaatst: 04-10-09 21:46
Mijn dieren hebben het goed, dus niks extra's..... Ik geef liever een bedrag aan een goed (dieren)doel voor de beestjes die het minder goed hebben.....
Ik heb de kat een krabpaal met slaaphuisje en plateau gegeven, ze waren nu over al in de aanbieding dus dat was mooi handig kan ze haar nagel-scherp-woede nu op dat ding richten ipv op mijn meubels En geheel niet-des-kats is ze niet meer bij het ding weg te slaan en ligt ze erg graag op het plateau
Het konijn heeft een knabbelstaaf gekregen, maar die krijgt ie wel vaker Niks bijzonders dus verder
Wat leuk, je ziet dat ze er enorm veel plezier in hebben
Ahhww inderdaad! Die beestjes hadden volgens mij echt de dag van hun leven!
TinkerTreas
Geplaatst: 05-10-09 12:37
Wij doen eigenlijk nooit iets bijzonders met dierendag. Maar zaterdag waren we naar de open dag van het asiel geweest en daar was ook een soort rommelmarkt. Dus daar heb ik een grote knuffel aap gekocht voor de honden, ze vinden hem geweldig. Maar die heb ik wel zaterdag al gelijk gegeven, haha. En mijn oude hondje heeft niet zo'n hele leuke dierendag gehad denk ik. Hij is vrijdag geopereerd, en mag nu nog niet los lopen en lange wandelingen maken Maar ik heb hem wel lekker geknuffeld (maar dat doe ik dagelijks, haha)
zacharyhill
Geplaatst: 05-10-09 12:43
Hier is het dagelijks dierendag. Daar heb ik geen speciale datum voor nodig. Paardjes hebben een zooi nieuwe dekens gehad voor de winter maar die waren nodig. Ze lopen lekker buiten met een flinke bult hooi en komen ze op stal ligt er biks, pulp en lijnzaad in de voerbak zoals elke avond en dan nog eens hooi. Mijn honden, een ligt er op zijn matras voor de houtkachel uit te buiken de andere op mijn voeten nee voor mijn beestjes is dierendag elke dag en niet alleen 4 oktober.
8nnemiek
Geplaatst: 05-10-09 12:49
Hier is het ook elke dag dierendag..
Ik vind het ook maar een commercieel gedoe worden. Prima als er een dag is waarom mensen geacht worden meer na te denken over dierenleed.. Maar al die aanbiedingen en advertienties bij de dierenspeciaalzaken?? Ik bedoel.. ik kijk gisteren in de krant, staat daar een grote advertentie: "DIERENDAG!! VERWEN UW DIER! ALLEEN VANDAAG; EEN BENCH VOOR MAAR 20 EURO!"
Een bench?? Ja, daar maak je je hond echt blij mee
Misty12
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.
Geplaatst: 05-10-09 14:21
Wij zijn dit jaar erg ijverig (diervriendelijk) geweest met dierendag. De dag ervoor was er op het asiel een puppie binnengebracht, was gevonden. Een grappig ADHD ding, lief maar vreselijk druk en heel erg aanwezig. maar schattig. Onze bench was net leeg, want de laatste kittens waren de dag ervoor naar hun nieuwe baasje gegaan. Dus wij hebben de pup meegenomen, zodat hij niet in een hokje hoefde te zitten. En nu loopt er een pup van 10 weken door ons huis. Nee hij blijft niet, hoe schattig we hem ook vinden. Hij mag hier ongeveer 2 weekjes blijven. Als zijn baasje zich meldt, mag hij natuurlijk eerder weg. Na 2 weken mag hij geplaatst worden bij een nieuw baasje. En gisteravond kreeg ik een telefoontje of ik nog opvangkittens wilde hebben. Dus op dierendag hebben we ook maar 2 hele lieve kittens in huis gehaald. Nee ook die houden we niet. We zijn pleeggezin, dus ze blijven totdat ze 10-11 weken zijn. Nu zijn ze ongeveer 3 weken oud, een lapjespoes en een rood/witte kater. Dus naast onze eigen hond en 2 katten hebben we nu ook een loge-hondje en 2 loge-kittens. Deze lieve kleine stumpertjes hebben in ieder geval een fijne dierendag gehad.