Ik zag bv. een topic waar een DA voor gek verklaard werdt omdat hij wilde dat de hond graag weer op brokken ging, een van de voorbeelden

Ik vind het eerlijk gezegd een beetje doorgeslagen

Ik krijg al echt zo'n beeld van mensen die wel van natuurlijk bekappen zijn en mensen die zweren bij ijzers

Om maar even een voorbeeld te noemen

Of een tal topics over honden die bij de DA verschijnen nadat ze een rauw ongekookt bot hebben gehad, en daarna alle excussen die ik wel verwachte....

en de DA was wederom "gek".
Een hond die altijd alleen maar brokken krijgt, kun je ook niet zomaar een rauw bot geven, dat is vragen om problemen. Zijn maag en darm stelsel zullen eerst aan het rauw moeten wennen.Ze vergelijken een hond met een wolf, een wild dier, terwijl een hond wel afstammelingen van een wolf zijn, maar al jaren gefokt zijn als hond, er is dus vrij weinig over van "de wolf in de hond".
Zo ook zijn darm stelsel en gebruikte vitamines en mineralen die een hond moet binnen krijgen en een wolf alleen maar van kan dromen... Waarom denken ze dat een wolf in de dierentuin of in het wild vers vlees krijgt/vangt en geen brokken?? omdat ze dat gewoon nodig hebben en een hond imo (en volgens mijn studie!) dus helemaal niet
De hond is inwendig nog steeds hetzelfde als de wolf. Carnivoren dus, misschien toch eens bijscholen? Of je studiegeld terug vragen 
@kimmie261 waarom zouden ze in godsnaam Dierenartsen en Dierenarts assistentes andere dingen leren als wat er op die site staat, als het allemaal zo goed zou zijn voor een hond dan zal het toch wel wereldwijd erkenning krijgen en dan zullen ze toch beginnen met de opleidingen aanpassen???
Omdat dat door de diervoederindustrie aangeprezen wordt, hetzelfde als het jaarlijks enten door de farmaceutische industrie. Geld, geld geld dus. Zowiezo leren dierenartsen en assistenten veel te weinig over voedingsleer. Voor de rest heb ik mijn zegje gedaan, je kan mij gewoonweg niet duidelijk/wijs maken dat rauw vlees met alle bacterien en parasieten erin goed is voor een hond
Een hond die het gewend is vlees te eten heeft geen enkele moeite met deze bacteriën. De hond die alleen maar de steriele brok gewend is natuurlijk wel. Misschien toch ook eens bijscholen over de PH waarden in de hondenmaag van zowel vleeseters, als brok eters. Verder was dit mijn laatste reacte hier, want ik heb helemaal geen zin in een discussie zonder eind, maar als de TS nog vragen heeft kan ze mij gewoon PBen
Deze laatste zin is inderdaad een hele verstandige