zonnebloem18 schreef:Een paar honderd is echt overdreven meestal is net 100 euro in eerste instantie genoeg en zo'n blafband is ook echt niet goedkoop en lost uiteindelijk niks op.
die ik heb gezien is 30 euro... kan het altijd eerst proberen...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
marleen_usar schreef:Er zijn inderdaad blafbanden vanaf 30 euro duur hoeft zo,n ding niet te zijn.Je hebt ze die een hoge pieptoon afgeven bij het blaffen.
Nikka schreef:Bij een blafband hangt de werking af van de reden van het blaffen. Heb je een hond die angstig is dan kan de blafband deze angst extra versterken.
Jammer dat je de tijd, geld en moeite niet wil steken in je hond en voor een snelle en wellicht voor jouw hond onvriendelijke oplossing wil gaan.
Nikka schreef:En vind het jammer dat dit je eerste keuze is om dit probleem aan te gaan, zonder eerst iets anders echt geprobeerd te hebben en zonder te weten wat de basis van het blaffen is.
Kijk overigens maar eens hier, artikel uit dierenmanieren:
http://www.doggysfun.nl/Gehoorzaam/de_antiblafband.htm
patjelisa schreef:Mijn hond zit nu met het teefje in de ruimte en we zijn net even een half uurtje weg geweest en ze heeft maar drie keer geblaft dus heb haar gelijk wat lekkers gegeven.
Nikka schreef:En vind het jammer dat dit je eerste keuze is om dit probleem aan te gaan, zonder eerst iets anders echt geprobeerd te hebben en zonder te weten wat de basis van het blaffen is.
Kijk overigens maar eens hier, artikel uit dierenmanieren:
http://www.doggysfun.nl/Gehoorzaam/de_antiblafband.htm
patjelisa schreef:Ik woon nu al samen met mijn vriend dus er komt geen andere partner erbij...
En ze word zeker niet herplaatst!!!!!!
Ik werk niet dus ben vaak zat thuis alleen naar sommige dingen kan ik haar niet meenemen zoals naar mijn oma, vriendin of een avond bioscoop!
maar ik heb niet het geld om even een paar honderd euro uit te geven voor een gedragtherapeut! heb ook nog andere beesten en die hebben ook een zorg nodig.
Ik denk dat het beste is om zo´n blafband te kopen! Ik heb het gister aan een dierenartsassistente en iemand die politiehonden traint gevraagd en die vinden dat ik een blafband moet kopen (heb het hele verhaal uitgelegd)