Haarbalbeesten slapen overal..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Haarbalbeesten slapen overal..

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 09:39

Letizia, dat heb ik dus ook van dat bleren (ik noem het luchtalarmpje spelen)! Mijn kat slaapt daarom ook in de berging, en nu er een kitten bij is zij ook. Ze weten het nu ook, 's avonds krijgen ze nog wat eten en een snoepje in de 'slaapkamer', en dan hup naar bed. :))

Overigens liggen daar zo'n kattenmandje en een S-bochtig geval met sisal erop, ze verdelen wie waarop slaapt.

Nicole85

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 21:14

Moet mijn katten ook niet in mijn slaapkamer hebben :n

Hier slapen (zijn tijdelijk 4 katten) elk op hun eigen kamer. Twee mannen op 1 kamer en twee dames op 1 kamer.
In het begin kwam er vanuit de mannenkamer nog weleens wat geluid.. krabben tegen de deur en hárd, klagend mauwen. _-:(
Maar dat is 1 nacht kwaad werk geweest na 2 weken aankijken, andere dingen proberen en noem maar op.
Nu is het klaar gelukkig sinds 2 weken!! _/-\o_
's Avonds krijgen ze eten op hun kamer en ze weten het precies waar ze slapen elke nacht :')

Wat ik wel geleerd heb: een kat laat zich niet dwingen.
Je kan nog zoveel leuke slaapplekjes creeëren.. een kat zoekt dat zelf wel.
Mijn ene kat slaapt overdag standaard op de overloop, eerst gewoon op de vloerbedekking. Maar ik heb er nu een matje neergelegd om mijn vloerbedekking een beetje te sparen van de vele haren :') ... Matje netjes op de grond, strak.. en de muts krijgt het IEDERE keer voor elkaar om matje om te krullen :') . Slaapt lekker schijnbaar :+

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 16:24

hier ook 6 krabpalen in huis waarvan 3 grote maar de dames prefereen toch nog mijn bed.... (en dan de tig mandjes en hangmatten niet te vergeten)
Babsiej jouw huis is ook helemaal kat-aangepast hahaha, ben ik niet de enige gek...

TS je moet eens op Ebay-dld kijken bij katzenkratzbaume, scheelt echt enorm in de prijs, die paal die babsiej voor 189 euro heeft gekocht kost daar de helft,.... vandaar dat ik zoveel krabpalen heb...

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-09 17:57

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-09 18:04

ik kan hem helaas niet vinden tenminste, op naam, zie wel een hele boel en echt niet duur!

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 18:09

Ik heb gewoon een extra groot bed gekocht :D

Een lits-jumeau , passen ik en 7 poezen makkelijk in :D :))

Sjaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 18:38

Afbeelding

Met een dekentje op de bank is bij ons onmogelijk, poezebeest voelt zich meteen de koningin te rijk

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 18:43

Sjaap, jou kat lijkt sprekend op die van mn zusje, dacht even dat zij de foto had geplaatst :+

Sjaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 19:24

Haha echt waar ? Het is een logeerkat overigens, maar lijkt me niet die van je zusje ;). Prachtig beest heeft je zusje dan ! ;)

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 19:27

Heb niet ales gelezen maar onze dierenarts rade de radiator hangmatjes af omdat katten er vak heelloom van worden om op een warme plek te liggen. Hierdoor worden ze sneller dik. Bovendien bouwen ze minder wintervacht op als ze altijd maar warm liggen. waardoor ze het buiten koud krijgen.

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 21:08

Hmm die van mij mogen alleen inde woonkamer als ik er ben, dus die paar uurtjes kan vast geen kwaad en ik eb ook niet heel de dag de verwarming aan :)

Ik zal je foto een laten zien Sjaap :)

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 21:35

Afbeelding
:Y)

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 21:36

Ook een leuk plekje om te slapen :Y)

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 21:41

die van mij liggen ook overal... nu liggen ze met zn 2tjes in mn vest :D

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 21:53

_O- Letizia

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 13:08

Letizia schreef:
Ook een leuk plekje om te slapen :Y)

gaat ie dan niet via het raam naar buiten?
het is wel een lekker hangmatje! :+

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 13:16

Ik als hondenmens heb nu 2 katten. SUPER gezellig maar moet overal op letten. Ze liggen idd in lades, kastjes en andere vage plekken.
Het zijn 2 zusjes en hangen echt wel aan elkaar. Als ik per ongeluk de ene opsluit houdt de andere niet op met roepen dus dat scheelt wel.

Ik heb een hangmandje hangen waar de heerlijk in liggen. Die betreffende verwarming staat weinig aan. Anders kruipen ze onder mijn dekbed. Verder merk ik dat vensterbank heerlijk zijn voor ze en vind het prima.

Als ik er niet ben hebben ze de hele gang en zolder en 1 kamer waar de deur uit is. Daar hebben ze de vensterbank en hangpmandje.

Verder geniet ik er alleen maar van als ik die ondeugende oogjes zie als ze weer ergens uit kruipen.
Ach ze zijn ook nog jong (4 mnd).

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-09 13:28

nou ik heb op ebay me droomkrabpaal gevonden echter past hij hier niet in mn kamer meer _O-

http://bilder.afterbuy.de/images/67121/KBD009.jpg
jammer want hij staat pas op 26 euro :+

ik zoek er nog 1 die niet helemaal tot het plafond is want mijn witte beest valt nogweleens in zijn slaap, moet er niet aan denken dat hij van boven naar beneden klettert, de sukkel.

Otje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 13:30

Mijn kat heeft vaak de neiging om in mijn kast te gaan slapen, als ik heb net open doe als ik er kleren uit wil pakken. Vervolgens doe ik de kast dicht en dan is het kat opgesloten :+ Hij slaapt verder ook bij mij in bed. Hij ligt ook graag op de stoel. Als ik op de bank zit komt die altijd aanrennen want dan wilt die op men schoot zitten, echt irritant is dat soms :P Oh, en hij slaapt ook altijd op mijn witte wedstrijd dekje. En mijn kat is rood. Bedankt! We hebben ook een hele simpele krabpaal, maar daar heeft die nooit wat mee gedaan. Mandje sliep die soms in maar nu ook niet meer.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 14:00

xDramaQueen schreef:
nou ik heb op ebay me droomkrabpaal gevonden echter past hij hier niet in mn kamer meer _O-

ik zoek er nog 1 die niet helemaal tot het plafond is want mijn witte beest valt nogweleens in zijn slaap, moet er niet aan denken dat hij van boven naar beneden klettert, de sukkel.

als je de middenplaat eruit laat en het trappetje heb je 2 palen, je hoeft hem niet zo op te bouwen als op het plaatje nl.... :+

ju1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 14:14

Hallo!!!

Hier nog een mens met 2 katten :+ .....broer en zus.....
Het liefst slapen ze op de bank of bij mij op bed. En de krabpaal ook wel trouwens...
Ik durf zelf alleen niet snel een krabpaal o.i.d. bij iemand anders vandaan te halen, je hoort nog weleens dat katten geurtjes van andere katten niet tolereren :\

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-09 15:25

cissy schreef:
xDramaQueen schreef:

als je de middenplaat eruit laat en het trappetje heb je 2 palen, je hoeft hem niet zo op te bouwen als op het plaatje nl.... :+

klopt, maar alsnog kan ik de linkerkant dan alleen kwijt haha.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-09 15:26

ju1982 schreef:
Hallo!!!

Hier nog een mens met 2 katten :+ .....broer en zus.....
Het liefst slapen ze op de bank of bij mij op bed. En de krabpaal ook wel trouwens...
Ik durf zelf alleen niet snel een krabpaal o.i.d. bij iemand anders vandaan te halen, je hoort nog weleens dat katten geurtjes van andere katten niet tolereren :\

je moet dan ook een nieuwe nemen :j

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-09 15:27

Animal_ABC

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 15:39