Hoe kan ik dit kitten helpen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xLenax

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-09 20:18

he wat vervelend zeg!! Ik hoop dat je morgen meer kunt doen voor het beestje!!

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-09 20:21

We kunnen ze vanaf 8 uur bellen, gaan we dus ook doen. Buurman en/of ik zullen aanwezig zijn, ik heb ook al aangeboden om het kitten op te vangen :)

xLenax

Re: Hoe kan ik dit kitten helpen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-09 20:22

Super van je zeg!! Ik blijf je even volgen

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-09 20:27

Poeh, wat een situatie.
Vervelend voor de kat, maar ook voor de buurvrouw zelf. Ze zit duidelijk niet lekker in haar vel.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-09 20:28

Nee, ze kan er natuurlijk niets aan doen. Net zomin als ik er wat aan kan doen dat ik het me aantrek :o Als ik dan mijn eigen katten zie, waarvan er eentje hier nogal getraumatiseerd in huis kwam en zo is opgeknapt, is het contrast zo groot ;(

Laika

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-09 20:29

Jeetje wat een laffe actie van de politie weer! Dat arme mens kan zichzelf wel iets aangedaan hebben in die woning! Ze weten de achtergrond van deze vrouw en dan nog zo laks reageren. Als ik straks 5 kilometer te hard rij, dan weten ze wel hoe ze moeten handelen. Heb hier weer geen goed woord voor over hoor :n
TS, heel veel succes, het lijkt me verschrikkelijk dat arme dier zo te moeten aanhoren zonder dat je er iets aan kan veranderen.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-09 20:33

Tja, zo heb ik een bovenbuurvrouw met enorme straatvrees. Ik heb haar zelfs nog nooit gezien en ze doet de deur ook niet voor je open. Af en toe hoor ik een tijdje niets stommelen of rommelen en ben ik bang dat ze dood ligt oid.
Mensen die zich opsluiten kunnen zich erg afzonderen. Het blijft altijd gissen, maar je zit als buur wel in de zorgen af en toe.

Hopelijk is de buurvrouw een paar dagen naar familie toe! Al is het niet netjes dat ze haar poes dan zo achterlaat.

chivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-09 20:35

ah gosh. tword steeds gekker ik ben benieuwd!

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-09 20:37

Ik heb haar dinsdag horen weggaan met iemand :j Daarna is ze dus niet meer gesignaleerd.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-09 20:53

Wat een situatie zeg HJ... arm katje... als morgenmiddag de situatie niet veranderd is bel je maar, dan tik ik zelf wel een raam in...

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-09 20:57

Kun je niet nu meteen komen poes? }:0

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-09 21:00

Hmmzzz dan ben ik vannacht rond 4u thuis ergens en moet echt om 7u op het werk staan, ben wel om 12u klaar morgen... is het zo erg daar?

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-09 21:06

Laika schreef:
Jeetje wat een laffe actie van de politie weer! Dat arme mens kan zichzelf wel iets aangedaan hebben in die woning! Ze weten de achtergrond van deze vrouw en dan nog zo laks reageren. Als ik straks 5 kilometer te hard rij, dan weten ze wel hoe ze moeten handelen. Heb hier weer geen goed woord voor over hoor :n
TS, heel veel succes, het lijkt me verschrikkelijk dat arme dier zo te moeten aanhoren zonder dat je er iets aan kan veranderen.

Daar kan ik dus met m'n hoofd ook niet bij... Dat ze niet voor die kat komen nou ja, daar zijn ze ook eigenlijk niet voor. Maar wie weet wat er met die vrouw aan de hand is.

Tammii

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-09 21:17

wat vreemd.. Zeker als jullie haar na dinsdag niet meer gezien hebben, en het is iemand met Bordeline.. Waarom zetten ze er dan geen *spoed* achter..?! En arme kitten, lief dat jij het beestje iig wel opvangen! Succes met alles, ben benieuwd hoe dit gaat aflopen!

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-09 21:20

Kan je niet een stuk rottend vlees naar binnen krijgen daar.. politie bellen dat je het absoluut niet vertrouwd en dat het stinkt. Beetje gruwelijk maar misschien effectief. Of een steen door de ruiten onder het motto kwajongens. Heb je een idee hoe het verder met de kitten gaat?

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-09 21:23

Nee, geen flauw idee. Alleen weten we dat ze nog wel leeft, er komt genoeg kabaal uit ;(

Shattered

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-09 21:32

In paniek de politie opbellen dat het zo verschrikkelijk stinkt, dat je bang bent dat er iets aan de hand is? Dat je zo dus écht niet kunt slapen? Leg je iets stinkends neer bij de buurman (onder het motto van: "Och! Die kinderen verstoppen ook altijd álles !" }:0 ).

Valt de deur er niet uit te tillen, zeg je gewoon dat de buurvrouw je gevraagd had die te vervangen als er vragen komen. :+

Brokjes door het sleutelgat wringen met een lepeltje ofzo, als het beestje maar iets te eten heeft.

Brr.. wat een situatie zeg.. ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-09 22:09

hestejente schreef:
We kunnen ze vanaf 8 uur bellen, gaan we dus ook doen. Buurman en/of ik zullen aanwezig zijn, ik heb ook al aangeboden om het kitten op te vangen :)

Jij hebt er dus volgende week ook een kat bij :Y)

Succes iig, ik hoop dat jullie het kleintje nog kunnen helpen! Arm kittenbeest...
*denkt aan opvangkitten die hier thuis zit en het zo goed heeft

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-09 22:33

Het is idd erg sneu..
HJ doet geen oog dicht vannacht :(:)

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-09 22:41

niet banketstaaf bedoeld, maar jullie weten nog niet eens wat er aan de hand is, kan wel iets heel onschuldigs zijn...

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-09 22:57

De buurvrouw is weer thuis. Ze was inderdaad een paar dagen weg geweest, bij haar nieuwe vriend.

Mijn buurman (die een stuk liever en tactvoller is dan ik :Y) ) is met haar gaan praten, buuf heeft even wat tabletjes ingenomen en was naar het schijnt vrij gauw weer rustig. Het katje was afwisselend heel nerveus en heel stil.

En nu loopt ze een beetje alles te verkennen, en mijn kater zit het allemaal argwanend te bekijken. Het kitten is nu hier. De buurvrouw heeft haar overgedragen, ze zei dat ze al een tijdje vond dat het toch niet zo'n goed idee was, een katje in huis. Ze vond het geloof ik wel prettig dat we ons zorgen maakten om haar en om het katje. Ze weet ook dat ik goed voor het katje zorg. Tot de dierenambulance is geweest.

Het katje ziet er op zich goed uit, had niet overdreven veel honger dus had inmiddels al wel wat te eten gehad. Vachtje, oogjes enz. zien er goed uit, wel heeft ze denk ik wormen. Nou ja, ik ga er ook verder niet voor zorgen, alleen maar tot ze wordt opgehaald. Overigens zou ze volgens de beschrijving van de buuf agressief zijn. Valt hartstikke mee, het is een schat van een katje. Wel een beetje zenuwachtig, ze komt ook uit een instabiele omgeving. Maar gaat denk ik helemaal goed komen met 'r :) Ze is pas 13 of 14 weken en met straks hopelijk een stabiel thuis wordt 't vast en zeker een lieve huispoes :)

Ben benieuwd wanneer de buurvrouw met de volgende komt :x

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 00:01

Wat een ellende zeg HJ. Kan me ook inbeelden dat je de rniet gaat houden, je kunt niet alles redden e.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-09 00:08

Nee, dan moest ik groter gaan wonen. Ik hoop dat we de nacht een beetje rustig doorkomen... en dan morgen meteen dierenambulance bellen ;)

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 00:09

Ik heb ooit hetzelfde moeten doen... zwangere zwerfpoezel op mijn appartement, met tranen in de ogen afgezet in dezelfde opvang als vanwaar mijn katten komen...

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 00:10

Gelukkig is het katje 'gered' :j. Fijn dat het de nacht bij jou door kan brengen hestejente! Top!

Hopelijk krijgt het katje een leuk en lief huisje!