Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xPassion schreef:SecretLIN schreef:Mee eens ik vind het overdreven hoe ze bezig zijn die dieren uit te roeien
Mag ik vragen wat jij hier overdreven aan vind?
Want ik vind het namelijk overdreven dat dieren hun benen breken in het weiland door de gaten van deze beesten.
De dieren worden in een kooi gelokt en dan gaat het deurtje dicht.Als de muskusratvanger ze vind richt hij er een luchtbuks op en is het beestje weg voordat hij het door heeft.
Sonja schreef:Als je ziet hoeveel schade dat ze aan dijken en wallen toebrengen dan snap je 't denk ik wel SecretLIN
SecretLIN schreef:Sonja schreef:Als je ziet hoeveel schade dat ze aan dijken en wallen toebrengen dan snap je 't denk ik wel SecretLIN
Wij hebben ze hier ook in de sloot zwemmen hoor en totaal geen last van ze, wij vangen ze zelfs op
Trouwens wel gemakkelijk alles waar we last van hebben maar dood te maken, misschien moeten er ook eens wat mensen geruimd worden? zijn ook lastig maken ook dingen stuk (NAtuur bv? ’mensen doen er net zo goed aan mee en die weten wat ze doen, dieren niet die doen gewoon instinctief hun ding
SecretLIN schreef:haha wij zijn een dierenopvang tis niet om ze tam te krijgen maar ze beter te maken als ze ziek of gewond zijn