Bellatrix schreef:..heb haar al de tuin uitgezet maar ze klimt gewoon over de schutting.
O hahahah dus mn buren liegen niet, ik heb daar geen voorstelling bij he
Gelukkig kan jij je voorstellen dat het niet leuk is voor mensen die mss wel zitten te wachten tot ie thuiskomt.Nou ja hoe dan ook hoop dat er een eigenaar zich meldt diertje ziet er goed verzorgd uit

Ze zit nog steeds op de vensterbank.

Allemaal mensen die kwamen vragen: goh, die zwarte kater met dat gele bandje.. Die kwam altijd bij ons op de bank tv liggen kijken! Of: ja hij mepte bij ons thuis de eigen katten het huis uit! Of: o ja, die haalde bij ons de leverworst van het aanrecht af! En de allermooiste: O, wat goed dat ik nu weet dat hij van jou is. We zijn bezig te verhuizen, en hadden hem bijna meegenomen, we gingen ervan uit dat hij wel van een van de boerderijen hier was! (kat zag er prachtig glanzend en mooi rond uit, maar nee hoor, ik was hem bijna kwijt geweest). Daarna heeft hij ook direct een bandje met naamkokertje omgekregen, wat er uiteindelijk ook voor heeft gezorgd dat hij, toen hij was doodgereden weer bij mij terug kwam. Mensen die hem vonden hebben contact gezocht, en nu heeft hij hier een mooi plekje