Visite van witte poes...blijft komen...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 21:56

Bellatrix schreef:
..heb haar al de tuin uitgezet maar ze klimt gewoon over de schutting. :=

O hahahah dus mn buren liegen niet, ik heb daar geen voorstelling bij he :D Gelukkig kan jij je voorstellen dat het niet leuk is voor mensen die mss wel zitten te wachten tot ie thuiskomt.
Nou ja hoe dan ook hoop dat er een eigenaar zich meldt diertje ziet er goed verzorgd uit

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Visite van witte poes...blijft komen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-09 22:10

Tja, denk dat ze naar binnen en naar buiten kan bij de baas dus ze zal iig binnen eten halen...dat denk ik tenminste. :+ Ze zit nog steeds op de vensterbank.

kainda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 08:51

wat een mooi poesje :D

Ik heb ook zo'n charmante dame.
Ook wit....zou het in de kleur zitten?? :D :+

Ze heeft dus wel echt een baasje...nl...ikke.
Buurt bij iedereen even gezellig.
Ik heb iedereen in de buurt maar even op de hoogte gebracht van mijn gezellige dame.

Die kleur oogjes heet odd eyed.
Mijn poes is een Turks Van.
Jouw gezelschapspoesje heeft er veel van ;)

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 09:10

Pfff, wat een schoonheid zeg :+:

Maar idd niet meer binnenlaten en/of voeren en je poot stijf houden.
Dat idee van een briefje vind ik wel een goede :j

Hier hebben we ook regelmatig bezoek van Sjaak en Sjakin ( :+ ). Beiden cypers, kater en poes. Onze 3 katten zijn altijd buiten en krijgen daar ook hun brokjes en Sjaak en Sjakin eten daarvan ook mee. Sjaak is van onze ene buurman en Sjakin van de andere buren (beiden boeren). Sjaak moet voor zijn eigen eten zorgen, Sjakin krijgt over het algemeen wel eten van haar baasjes maar die komt af en toe gewoon buurten. '
Ik heb er niet zoveel moeite mee dat ze mee-eten. Ik zorg er wel altijd voor dat mijn katten eerst hun brokjes kunnen eten en als ze zat zijn mogen Sjaak en Sjakin de restjes opeten.
En als het me toch te gortig wordt dan geef ik mijn katten op een ander tijdstip brokjes dan normaal ;)

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 09:12

Je mag haar wel aan mij geven Marlies, wat een beauty :+:
Die eigenaar zal vast heel trots zijn.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 09:16

Lastig verhaal.. Ik zou als ik jou was desnoods een keer een rondje door de buurt maken en her en der aanbellen bij mensen om te vragen of ze weten van wie het beestje is? :)

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 09:22

Tallie_Ho schreef:
Lastig verhaal.. Ik zou als ik jou was desnoods een keer een rondje door de buurt maken en her en der aanbellen bij mensen om te vragen of ze weten van wie het beestje is? :)

Waarom is het een lastig verhaal. Volgens mij gaat het hier gewoon om een poes die gezellig aan het buurten is. Als de eigenaar er geen probleem mee heeft (en die heeft dat waarschijnlijk niet, anders lieten ze poeslief wel binnen), zie ik het probleem niet hoor.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 09:23

Nou ja, tuurlijk is het lastig, lastig om te weerstaan, poes zit onder het raam te miauwen en wil naar binnen, wat erg zielig is :D

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 10:01

Ik had hier ook een kater. Toen hij dood gereden is kwam ik er pas achter wat t ding allemaal uitgevroten had :Y) Allemaal mensen die kwamen vragen: goh, die zwarte kater met dat gele bandje.. Die kwam altijd bij ons op de bank tv liggen kijken! Of: ja hij mepte bij ons thuis de eigen katten het huis uit! Of: o ja, die haalde bij ons de leverworst van het aanrecht af! En de allermooiste: O, wat goed dat ik nu weet dat hij van jou is. We zijn bezig te verhuizen, en hadden hem bijna meegenomen, we gingen ervan uit dat hij wel van een van de boerderijen hier was! (kat zag er prachtig glanzend en mooi rond uit, maar nee hoor, ik was hem bijna kwijt geweest). Daarna heeft hij ook direct een bandje met naamkokertje omgekregen, wat er uiteindelijk ook voor heeft gezorgd dat hij, toen hij was doodgereden weer bij mij terug kwam. Mensen die hem vonden hebben contact gezocht, en nu heeft hij hier een mooi plekje :)