ontroerend honden verhaal( gezocht dit lieve schatje)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-09 23:26

marsaus schreef:
ik twijfel nu ik heb hem goed bekeken. farai is ook wat lompjes af en toe maar had wel goede mensen kennis en wist wel vaak wat hij deed aan zn gedrag te zien. Hartelijk bedankt ik ga een kijkje nemen!

Ik denk ook niet dat dit de hond is die je zoekt hoor, de kop van deze hond lijkt me breder en dit lijkt me ook eerder een kruising Rottweiler. Hier zie je de foto wat duidelijker:
http://www.dierenasiel-bommelerwaard.nl ... ail&id=674

Maar het geeft iedereen wel een beter beeld van waar ze nu naar moeten uitkijken dan de foto's in jouw beginpost.

Polly2: Gezellig post van je. Als je wat beter had opgelet had je gezien dat degene die dat zeggen tot nu toe ook allemaal vertellen wat ze wel moeten doen en zelfs meezoeken.
Ook Amivedi zal geen gegevens vrijgeven van honden die inmiddels geplaatst zijn. Dat mogen ze zelfs niet. Mensen die honden uit een asiel halen hebben namelijk recht op hun privacy.

marsaus

Re: ontroerend honden verhaal( gezocht dit lieve schatje)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-09 23:28

oja dankje voor de duidelijkere foto. nee het is hem niet.. faraii had nog wat roze op zn snoet en wat andere ogen. maar het is wel ongeveer zo een hond dankje wel.

polly2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-09 23:33

Oh...ik ben zo gezellig af en toe.... 8-)

Ik ben gewoon niet zo'n "als-mens" als je dit...als je dat....het haalt allemaal niks meer uit in het hier en nu.
Als de hemel naar beneden valt hebben we allemaal een blauwe muts op....

PS @ ThePast03: niet iedereen die zat te "alsen" zoekt ook mee....heb ik gelezen.... je moet je niet zo aangevallen voelen, want jij was me als meedenker opgevallen en niet als "alser" ....

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-09 23:51

polly2 schreef:

Ik ben gewoon niet zo'n "als-mens" als je dit...als je dat....het haalt allemaal niks meer uit in het hier en nu.

PS @ [*olduser*]: niet iedereen die zat te "alsen" zoekt ook mee....heb ik gelezen.... je moet je niet zo aangevallen voelen, want jij was me als meedenker opgevallen en niet als "alser" ....

Hehe ik voel mezelf niet zo snel aangevallen, vond je alleen wat lomp binnen komen vallen. :D
Maar de mensen die alleen maar met "wat als" hebben dit topic allang achter zich gelaten, teveel moeite om daar aandacht aan te besteden. :+

polly2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 11:03

ThePast03 schreef:
polly2 schreef:

PS @ ThePast03: niet iedereen die zat te "alsen" zoekt ook mee....heb ik gelezen.... je moet je niet zo aangevallen voelen, want jij was me als meedenker opgevallen en niet als "alser" ....

Hehe ik voel mezelf niet zo snel aangevallen, vond je alleen wat lomp binnen komen vallen. :D
Maar de mensen die alleen maar met "wat als" hebben dit topic allang achter zich gelaten, teveel moeite om daar aandacht aan te besteden. :+

Je hebt gelijk..... ;)

Krissie0

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 11:10

Ik heb dan nog wel een vraagje? Niet om een discussie op te roeren ofzo.... Maar je leeft van een armzalig studenten loontje zeg je en hoe wil je dan zo'n grote hond onderhouden?

Begrijp me niet verkeerd vind het super dat je hem wil vinden.
Ik woon er niet in de buurt anders had ik me ogen wel open gehouden.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 13:29

Krissie0 schreef:
Ik heb dan nog wel een vraagje? Niet om een discussie op te roeren ofzo.... Maar je leeft van een armzalig studenten loontje zeg je en hoe wil je dan zo'n grote hond onderhouden?

Begrijp me niet verkeerd vind het super dat je hem wil vinden.
Ik woon er niet in de buurt anders had ik me ogen wel open gehouden.

Misschien moet je het topic dan gewoon lezen? ;)
Ze wil de hond helemaal niet zelf hebben (kan ook niet natuurlijk als de hond inmiddels een nieuwe eigenaar zou hebben) maar gewoon weten waar de hond nu is.

Krissie0

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 14:47

Ik heb het topic gelezen ThePast03 en er stond ook ergens dat ze de hond wel wou hebben.... Ik ben niet iemand die eerst een reactie plaatst en daarna een topic doorleest.

marsaus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-09 09:44

Ja ,, ik heb het er met mijn ouders over gehad.. en dat was toen, ik was toen werkloos!! mijn salaris was mijn studiefinanciering:S en ik hoef hem echt niet per se te hebben.. ik wil dat hij gelukkig is en ik dat weet ,, dat het ook zo is!! ik neem hem alleen als hij niet in goede handen is.

eppie38

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 13:02

Moeilijk iets hoor, ik begrijp dat je gewoon graag wilt weten of hij gelukkig is en goed verzorgd wordt.
Helaas is er in Nederland nog niet echt een systeem waar alle honden die gevonden zijn/vermist bij worden aangemeld.
Wat ik zou doen is contact opblijven nemen met politie in de buurt waar hij verdwenen is (het is zowiezo strafbaar om een hond op straat te zetten dus meschien kun je dat melden)
Ook regelmatig contact onderhouden met dierenambulance, Amivedi natuurlijk maar die was al genoemd maar bel ook gerust de dierenbescherming die de regio waar de hond verdwenen is beheert.
Oproep via kranten, marktplaats enz.
Zelfs hyves is tegenwoordig een aardige zoekmachine aan het worden, wie weet toch?
Ik hoop dat je goed nieuws gaat krijgen, heb de foto uitgeprint en ga het zeker in de gaten voor je houden, helaas kan ik meer niet doen, behalve je heel veel sterkte wensen.

marsaus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-09 20:45

aaawh dankje wel dat is heel erg lief hoor!! ja ik ben er nog steeds mee bezig.. ik ga ook rond vragen denk ik want het klopt weel wat je zegt dat niet alle vermiste dieren worden gemeld!!

marsaus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-09 20:49

oja en meestal als je tegen hem zei zitten ging hij gelijk liggen.. en als je zegt box geeft hij zn pootje en hij trekt heel veel.