Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
breezy302 schreef:TS: Ik raad je ook aan om maar niet te gaan knuffelen. Ik heb dat ook gedaan toen ik mijn hond op 9 juli liet inslapen en ik zal niet in details treden maar ik zou het niet doen.
Edit: Er zit namelijk een heel groot verschil in of je een levend of een dood dier knuffeld. De shock daarvan was voor mij veels te groot.
daantjuhhh schreef:Mijn hond heeft een keer een vergiftige muis opgegeten en is daar eerst heel ziek van geworden.
Ze werd dus heel duf en er ze gaf bloed over, plaste bloed..
Heel zielig, ze was er echt ziek va,
We zijn naar de DA geweest en daar heeft ze flink wat medicijnen en infussen enz gehad.
Het heeft wel 5 weken geduurd voordat ze weer een beetje de oude was.
MamboBeach schreef:Heb gebeld naar de DA en we gaan het kitten gewoon begraven... Uitgelegd hoe of wat maar waarschijnlijk is kitten niet overleden aan vergiftiging.
Uiteraard houden we het goed in de gaten!
Quellian schreef:Niesziekte is goed te behandelen, kattenziekte betekent vaak de dood.
Mijn zus heeft eind vorig jaar sectie laten verrichten op haar kat, geen idee wat het kost. Ik heb mijn kat aan mijn DA aangeboden om op te oefenen, maar ze had er geen tijd voor en vond dat ze netjes met hem om moest gaan, dus de volgende dag is hij de koeling in gegaan.