Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Freya schreef:jasje of tas vind ik nog niet zo erg. vroeger zag je ze bijna nooit en nu maakt het niet uit waar je kijkt, je ziet overal wel een chihuahua.
Ja goede verzorging, voeding en beweging is uiteraard de 1e levensbehoefde van elke dier.
De meeste zullen ook een goed huis hebben, maar een aantal zullen denk ik na een tijdje in het asiel belanden of gratis af te halen zijn op marktplaats.
Laika schreef:Ach, het is in ieder geval goed voor de economyAls je kijkt wat een (vaak) belachelijke prijzen ervoor gevraagd worden. En de meesten zullen niet zo oud worden, want er wordt behoorlijk in raak gefokt, hetgeen ook niet ten goede van het ras is.
Pluttersput schreef:Maar als hij mee de stad ingaat, dat vind hij geweldig, moet hij af en toe een tas in. Op de markt is het vrij druk, en dan wordt er gewoon op hem gestaan. En omdat hij op de fiets meegaat, in een mandje, en als het vriest is dat écht te koud voor hem omdat hij de hele tijd stilzit, dan heeft hij zelfs een jas aan. Maar puur om het feit dat hij ontzettend gaat zitten klappertanden als hij dat niet aanheeft.
_Denise_ schreef:Aaaah die chihuahua's vind ik sowieso geen echte honden meer. Krijg direct een Paris Hilton idee bij die kleine keffers, ik heb sowieso een hekel aan die beestjes. Zodra ze ze gaan aankleden wordt het helemaal een handtasbeest.Nee, geef mij maar een grote hond. Dus ja, imo zie ik ze bijna als accessoire.
_Denise_ schreef:Aaaah die chihuahua's vind ik sowieso geen echte honden meer. Krijg direct een Paris Hilton idee bij die kleine keffers, ik heb sowieso een hekel aan die beestjes. Zodra ze ze gaan aankleden wordt het helemaal een handtasbeest.Nee, geef mij maar een grote hond. Dus ja, imo zie ik ze bijna als accessoire.
ambre schreef:[*olduser*]:slapen die van jou ook onder de dekens?Vind die van mij zo zielig als ze gaat rillen.Als ze blijven lopen is er nix aan de hand maar als ze stil zitten...Nu was het afgelopen winter ook wel echt koud en was ze nog maar pup dus misschien valt het deze winter mee.Hoewel:Ik heb een dekbedje in de mand en daar gaat ze zelfs met 25 graden nog onder liggen.Misschien toch een beetje teveel verwend...