Zo ik ben net weer uitgeziekt, maar in ieder geval iedereen bedankt voor jullie reactie. Mijn hond is nu 1 1/2 jaar. en wij doen dus al een vervolgcursus A. Dit gaat erg goed. over tien weken examen..... Hij heeft nu dieetvoer maar zie hem nog niet afvallen... volgens mij ben ik er in gestonken
raket
Geplaatst: 19-09-09 22:11
Onze hond kwam tonnetje rond uit het asiel. Ze is goed afgevallen met beweging en dieetvoer, maar ik had dan wel de exacte aanbevolen hoeveelheid aangehouden. Het ging niet snel, maar het ging wel. Na een half jaar was ze goed op gewicht en nu geven we weer gewoon voer. Daar komt ze niet op aan.
ben weer te ongeduldig zeker, heb nog wel een kilo of 4 van het voer dus kan nog ff
raket
Geplaatst: 20-09-09 08:39
Ik had inderdaad ook pas dat ik bij de 2e zak resultaat zag. Ik kon overigens niets met sperziebonen doen, onze hond kan niet tegen conserveermiddelen. En natuurlijk helemaal niets te snacken tussen door.....
Cavom is een prima brok. Het schijnt wel zo te zijn dat sommige honden hiervan maar weinig nodig hebben. Mijn honden krijgen al jaren Cavom en doen het hier allebij heel goed op. Voor wat betreft het afvallen, geef ik zelf de helft minder eten en laat ik ze een paar keer per week extra aan de fiets lopen.
In Deventer zijn naast clubs die gehoorzaamheid aanbieden ook verenigingen die cursussen geven in verschillende hondensporten, zoals flyball, dogfrisbee en behendigheid. In Apeldoorn worden ook cursussen gegeven in zoekwerk, combisport en Treibbal. Genoeg keus om je hond naast de gehoorzaamheid op een leuke manier aan het werk te zetten.