Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
(in dit of andere topics)(dat zou ik zelf wel leuk vinden
) 

gut gut gut hij doet mijn hart stelen, en hij geeft het heel niet meer terug......

lovekomeet schreef:Een mooie hond heb je weer!
Ben erg benieuwd naar hem. Zal hem vast wel een keer zien als ik naar het kanaal ga.
Hoorde dat hij erg gek is op Alaska?

Diablo schreef:Hey Yamcha, wat super dat je weer een nieuw maatje hebt. Prachtige hond trouwens, mijn broer had vroeger ook een wolfsgrauwe herder, mooi....
Heel veel geluk met hem!

En de real beauty: ik kan hem nu belonen met een balletje, wat ik persoonlijk veel prettiger vind, hij vindt eten nu ook niet meer zo interessant (en schrokt dus niet meer, eet kalmpjes zijn eten op, en bedelt ook niet
).
Soms is ie echt nog puppie, en een beetje klein, en dan wil hij op schoot en zoenen, en soms is ie groot en stoer, en lijkt hij bijna al volwassen.......
knockout1 schreef:Wat geweldig voor je dat het zo goed gaat. Heb met regelmaat je topics gelezen en wat me altijd opvalt is dat je met zoveel liefde en toewijding over je dieren praat. Vind ik heel mooi om te lezen!
Heel veel plezier met je nieuwe topper!!

Pollewoppy schreef:Wat super om dit topic tegen te komen.
Het is je gegund, ik kan niet anders zeggen...
... Enne, het is echt een plaatje!!
en zo knap, echt een mooie man was dat 

een lekker ding is het al
Tof dat jullie elkaar helemaal gevonden hebben, het mooie is: Het wordt alleen maar hechter en leuker!