Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
laetitia schreef:@ rianne:
Hij woont in Amsterdam, dat is wel een eindje rijden vanaf Veenendaal...
Maar inderdaad jammer dat je het nu leest, helaas is beestje al dood. Anders was broerlief echt ontzettend dankbaar geweest als jij de zorg voor het muisje had willen overnemen!
tita schreef:wat vreselijk ^%&%* topic bah
Ik weet het het kan niet anders maar toch gaat het tegen mijn gevoel in
Is je broertje vrijgezelwil ook wel zo'n lieve diervriendelijk zorgzame vriend
Kaaaren schreef:Wat goed van je broer! dit was toch wel echt beter voor het beestje!
Alvast een fijne vakantie
onley schreef:laetitia schreef:Aah hij is heldhaftig geweest en heeft er een bloempot op gegooid...2x.
achterkant is helemaal plat en hoofdje nog intact maar reageerd nergens meer op dus morsdood.
Hij vindt het vreselijk, maar ach het is in belang van beestje.
dat heeft die goed gedaan beter dan het laten leiden en de dood maar wat verlengen.
Pollewoppy schreef:Een klap met een schep klinkt hard, maar dan is het wel in 1x gebeurd en snel. Dat is in mijn ogen beter. Ik heb het op mijn werk wel eens bij een hamster gedaan. Helemaal niet leuk natuurlijk, maar je verlost het diertje wel uit zijn lijden.
IsabelvS schreef:ja nouja, alsnog.
zoek dan iemand. hier waren genoeg mensen en ze heeft hem nergens gebracht. ik vind het gewoon te zielig, eerst wil je het dier redden en vervolgens vermoord je hem. beetje tegenstrijdig vind je niet?
Pluttersput schreef:Lezen sommige mensen het topic eigenlijk wel goed? De TS geeft aan dat ze de volgende dag naar Valencia ging, en dat muisje moest zelf met 14 dagen nog gevoerd worden. En als je dat niet kan is dit de vriendelijkste oplossing.