Wat zit er achter de koker van een hond?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Captain

Re: Wat zit er achter de koker van een hond?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 20:23

Ik vind het zaakje van een ruin ook véél minder vies dan een hond.. :j Bij een hond is het altijd zo.. lichtgevend roze, glanzend en slijmerig..
JUK!

darwin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 20:53

Hannah_Menno schreef:
Ik vind het zaakje van een ruin ook véél minder vies dan een hond.. :j Bij een hond is het altijd zo.. lichtgevend roze, glanzend en slijmerig..
JUK!

Haha, dat vind ik nou ook :=

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 21:41

hahaha Geeft me weer een hele andere kijk erop :P

Het valt me eigenlijk niet eens meer op als mn ene hond het heeft de andere heeft het eigenlijk nooit..

Uhm slijmerig zijn ze niet hoor ;)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 21:52

Oh nou.. de hond die wij hadden had wel een slijmerige.. Ofja, weet niet hoe je dat uit moet leggen!

Oké, wat een ONDERWERP! :Y)

Nakisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 23:21

SecretLIN schreef:
Afbeelding

dit vind jij dus heel goor :o :+

Overigens heeft de lichte hond het bijna altijd alleen nu heeft de andere het toevallig ook es haha

Wat je daar ziet is het topje, de ''eikel'' zeg maar. Honden hebben een botje in de penis, waardoor dat gedeelte altijd stijf is en soms eens uitsteekt, meestal bij opwinding. Anders zit het gewoon verborgen in de 'koker'. Het werkelijke geslachtsorgaan is vele malen groter en zit nu, nog volledig on-gezwollen, in de 'koker'.

Die foto van de beagle is absoluut echt hoor.

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 00:01

oke, kijk de linker hond de witte zeg maar heeft het heel gauw als hij inderdaad vrolijk is enz maar dan zie je het inderdaad ook alleen zoals nu op de foto wanneer hij zit.. tja ik kan me er niet druk om maken hoor ;) hij rijd tenminste niet tegen mensen en andere dieren op dus// (dat is iets wat ik zelf dus heel goor vind!)

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 00:13

ik vind het ook geen fraai gezicht, vraag me ook af of dat wel normaal gedrag is

ik heb hier geholpen reuen en (geholpen) teven maar geen enkele reu steekt hem er ooit uit terwijl ze wel gekroeld worden
mijn ervaring is wel dat teefjes bitcheger zijn dan reuen

Woestein

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 00:56

Toen mijn reu nog compleet was had hij ook heel regelmatig zijn pielemans eruit.
En ook van die 2 pingpong ballen ernaast.
Was zo gezegd flink geschapen.
(als hij goed opgewonden was dan werd hij ook dik donkerrood blauw... heb zelfs een keer bij de DA gevraagd of dat normaal was... was het dus wel..maar hij werd niet zo groot als bij die Beagle..)
Nu hij alweer een dik jaar zijn balletjes kwijt is is hij nogal gekrompen...

Heel raar eigenlijk maar zijn koker is nog minder als de helft van wat het was.

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 01:07

spatter schreef:
ik vind het ook geen fraai gezicht, vraag me ook af of dat wel normaal gedrag is

ik heb hier geholpen reuen en (geholpen) teven maar geen enkele reu steekt hem er ooit uit terwijl ze wel gekroeld worden

weet je gelijk hoe ze op de naam bitch komen 8-)

Nakisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 01:11

Wat je bij de beagle ziet, is de volledige penis, die komt niet te voorschijn tenzij eruit geholpen (door bijv. een dierenarts, of als de hond zichzelf erg stimuleert) of tijdens een paring.

Bij mijn honden heb ik nooit de volledige penis eruit gezien hoor. ;)

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 10:23

spatter schreef:

Nou hoezo zou het geen normaal gedrag zijn? de ene hond heeft het wel de ander niet zoals ik al zeg mijn andere hond heeft het dus niet en die is ook niet gecastreerd.
En alleen omdat je af en toe zijn piemel kunt zien als hij een beetje enthousiast is en als hij dan gaat zitten daarom laat ik hem echt niet castreren hoor ;) als mensen er last van hebben of het echt zo vies vinden (iets wat ik zelf een beetje overdreven vind) dan kijken ze maar mooi de andere kant op :Y)

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 10:24

Nakisha ik bij mijn reuen ook niet hoor, zoals ik al zei alleen de bijna witte lab van mij heeft het weleens en dan zo'n stukje als je nu ziet

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 10:36

ik wilde eerst nooit geen reuen om die reden, maar nu heb ik er twee en ze houden de boel netjes binnenboord

ik had vroeger een kennis en die reuen kwamen zelfs klaar :r
die kon je niet eens gewoon knuffelen
later heb ik me wel eens afgevraagd wat er zoal met die dieren gedaan werd >;)

ik heb zelf kinderen en ik vind dat ze de honden gewoon overal moeten kunnen aaien zonder tegen zo'n geweer aan te komen

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 11:26

Uhm tja dat zou ik dus ook echt ranzig vinden hoor als je hond zich klaar laat komen tegen je aan oid.
en dan vraag ik het me ook af ja wat die mensen met hun honden doen haha bah
Mijn honden kun je ook gewoon aaien zonder tegen hun geweer te komen hoor ;) ze hebben ze niet heel de dag buiten boord hangen ;)

darwin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 12:08

_O- Waar een topic niet allemaal op uit kan draaien, en dat alleen omdat ik zeg dat ik om die reden geen reu wil :=
Ik blijf het nog even volgen ;)

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 13:44

hahaha ja inderdaad maar toch wel leuk om te horen waarom iemand nou presies voor een reutje kiest of juist voor een teefje ;)

Wij hebben ze allemaal gehad (hebben altijd veel honden gehad)

Nakisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 17:54

Mijn moeder wil ook nooit een reu vanwege de ''vieze piemels''... hahaah. Ik ben zelf dol op reuen, maar een teefje vind ik ook leuk. De geslachtsorganen, tja, da's de natuur... ik stoor me er totaal niet aan. Of ik nou een loops teefje of een opgewonden reu zie, van beiden raak ik niet over de toeren hoor... Als mensen het echt zo vies vinden, denk ik wel eens; ''En wat als een teefje eens baarmoederontsteking krijgt... of de reu voorhuidontsteking? Durf je dat dan niet te behandelen, want dan moet je het AANRAKEN''?

Ik heb nog nooit een dier gehad waarbij ik vreemde gedachtes kreeg als ik de geslachtsorganen zag, en eventuele behandelingen bij de geslachtsorganen of anus doe ik ook zonder enig probleem.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 11:49

Marchador schreef:
De ontspoorde versie? Dat is niet goed neem ik aan, jeetje zeg wat een boom hangt eronder :oo

_O- _O- _O-

Mijn oudste labrador laat hem er ook wel eens zo uithangen, hij loopt dan ook heel raar! :')

justahorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 11:52

RedPassion schreef:
Is dat niet gewoon een (beginnende) erectie? De zwellichamen zeg maar? De hond van mijn ouders (ook gecastreerd) heeft dat ook vaak als je hem kriebelt, ik denk altijd dat het gewoon opwinding is...

Ja idd. Normaal gesproken komt dat te voorschijn als de hond opgewonden is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 14:09

Lach me dood hier _O- hoe de geslachtsvoorkeur zo wordt verdraaid! Hoe kómen jullie dr om om dat te vergelijken met een mens }:0

Laika

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 14:37

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 15:12

OH GATSIE WAT VIES! :+

darwin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 18:58

_O-
Maarja, hij houdt zijn potlood tenminste binnen :')

Dhani

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 14:50

mijn reu heeft het ook! is net een half jaar gecastreerd. en hij heeft zn ( goede benaming Darwin ;)) potloot er ook vaak uit! en als hij zeg maar opgewonden is :x of erg nodig moet plassen komen die ballen ook te voorschijn.

ik hoop wel dat dit nog weg gaat trekken!!!!!
dat was namelijk altijd de reden geweest dat ik eigenlijk nooit een reu wou.
maar deze was verre weg de mooiste dus ben ik in overweging gegaan. maar ik vind het ronduit goor dat hij steeds met zn potloot eruit loopt te balanseren.

Dhani

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 14:53