hihi, bij ons op stal zijn genoeg muizen Nataly:P als je even blijft zitten en alleen bent komen ze uit alle hoeken en gaten(ook in het greppeltje voor elke box) te voor schijn! Ik vind het wel best wat dat dat beestje je blijft zitten eigenlijk... Dacht dat het altijd best snelle diertjes waren...
Ik moet zeggend at ik het wel aardig raar vind dat je hem zo kon oppakken en dat hij zo rustig blijft. Wij hebben jaren geleden een spitsmuisje van de weg gehaald, één van de meisje heeft het beestje mee naar huis genomen. Deze zat ook midden op het fietspad. De volgende dag geloof ik was hij weer actief en is hij naar buiten gegaan.
Ik weet niet hoe het muisje er nu bij zit?
nataly_
Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-09 21:51
Hij slaapt steeds wat op je hand. We hebben nu een stukje brood gegeven. Mijn zusje is toch wel verliefd op hem geworden. Knabbeld ook heerlijk op stukjes brood. Alleen ik heb niet echt het idee dat het een spitsmuisje is. . Mijn moeder is er zeker van dat het niet een spitsmuisje is. Hij loopt heel anders laat maar zeggen, ziet er ook totaal niet als een spitsmuisje uit.
Laatst bijgewerkt door nataly_ op 27-08-09 21:53, in het totaal 1 keer bewerkt
Marchador
Geplaatst: 27-08-09 21:52
Wat je ook kan doen is een nachtje aankijken en eventueel morgen langs de dierenarts rijden om te vragen of dit normaal is. Tenminste dat zou ik doen Om nu de dierenarts te bellen om deze tijd, daar zullen ze vast niet heel blij mee zijn als je zegt dat je een spitsmuisje of babymol hebt gevonden.
Trouwens, probeer anders eens wat informatie te zoeken op Google, misschien kom je daar al een heel eind verder mee van wat je nu moet of kan doen
Wat zouden ze drinken? Dan doen we hem in een ... ja nog geen idee. Dan gaat ie morgen mee naar de dierenarts
Femke16
Geplaatst: 27-08-09 21:54
Heb wel al gezien dat een veldspitsmuisje een iets kleinere spitse neus heeft. Maar misschien is het ook wel iets anders. You never know. De fotos zijn ook niet heel erg duidelijk... maar ik dnek niet dat het een jong is en er zijn zoveel knaagbeestjes... heb even zitten rond neuzen...
Femke16
Geplaatst: 27-08-09 21:56
nataly_ schreef:
Wat zouden ze drinken? Dan doen we hem in een ... ja nog geen idee. Dan gaat ie morgen mee naar de dierenarts
Als t echt een muis is kan je em vannacht ook wel een klein beetje van die bixjes vna mij geven die je thuis hebt. Die eten ze bij ons in de stal ook wel op als t open en blood ligt