tantjeuh schreef:Wat doen jullie trouwens als er dan wel een hond naar jullie toekomt, en je vertrouwt het niet helemaal?? Honden zijn toch vaak aangelijnt heel wat sneller geneigd te bijten? En persoonlijk zit ik er ook niet al te graag tussen als ze dan toch beginnen te vechten... Zeker niet als de andere hond door niemand wordt tegengehouden. Laten jullie los? Of houden jullie vast? Wat doen jullie als er toch een gevecht ontstaat en de eigenaar van de andere hond is nog een heel eind verder?
Dat is mij dus al gebeurt hier vlak voor de flat
vrouw liep aan de overkant van de straat, haar frans bulldog neemt de kuienlatten en rent al grommend en aggressief naar [***]
zij (stevige tante) had niet echt snelheid en deed er ook geen moeite voor
[***] wou op zich eerst wel snuffelen en kennismaken maar de fransman dacht er anders over en begonnen gelijk zijn dominatie te tonen
[***] tolereert dit niet en dook er met zijn volle 55kg bovenop... ik probeer hem dan wel er van af te trekken,maar de fransman valt weer aan en dan laat ik mijn hond niet zomaar bijten en laat ik de riem toch iets vieren
het is niet mijn probleem als de kleine franse gewond raakt ,hoe sneu ik het ook vind.....
toen de vrouw eenmaal gearriveerd was begon ze te mopperen en haar hondje te pakken
het enige wat ik zei: " handig he zo een riem!, scheelt een dooie hond!"
vrouw zei niks, pakte haar franse en liep weg.....ze wist dat ze fout zat