Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
eroslover schreef:Als je toch graag een hond wilt zou ik gaan voor een hollandse herder.
Erg leuke lieve honden , wel met een beetje pit soms wat eigenwijs.
Hebben het wel nodig om elke dag wat te doen , lekker naar het bos te gaan en te rennen. Behendigheid , gehoorzaamheid , flyball noem maar op.
xXLianneXx schreef:mijn honden stinken niet, wel met regen maar dat hou je toch niet tegen.
goed voer doet wonderen, we waren op ander voer overgestapt en ineens stank, poriën verstopt en heel veel poepen en die stonk ook nog eens 10x zo erg dan voorheen.
zoals new foundland honden staan er om bekent dat ze (meer) stinken dan de meeste hondenrassen, voor de rest geld denk ik gewoon goed voer.
blokje schreef:Ik ga niet meer reageren op de berichten dat ik honden vies vind.
Ga alleen de andere reacties beantwoorden.
Over een boxer hebben we idd ook al na gedacht. zitten niet echt minpunten aan alleen vind ik een 'lompere' hond mooier.
Yamcha schreef:xXLianneXx schreef:mijn honden stinken niet, wel met regen maar dat hou je toch niet tegen.
goed voer doet wonderen, we waren op ander voer overgestapt en ineens stank, poriën verstopt en heel veel poepen en die stonk ook nog eens 10x zo erg dan voorheen.
zoals new foundland honden staan er om bekent dat ze (meer) stinken dan de meeste hondenrassen, voor de rest geld denk ik gewoon goed voer.
Goed voer doet idd wonderen en een baas met reële verwachtingen ook
blokje schreef:De hond zit alleen snachts in een kennel.
Onze hond nu zit snachts in een bench wat is dan het probleem?
Verder kan die zich uitleven op ons erf en hij wordt daarnaast ook nog gewoon goed uitgelaten. wij zijn buiten mensen dus die hond heeft (bijna) altijd mensen om zich heen. Ik zie het probleem gewoon niet. Denk dat ik ga stoppen met dit topic ik vraag vriendelijk welke hond bij ons past en ik vraag niet om 1000 reacties over een kennel wat zielig is voor je hond. Ik blijf het onzin vinden. Misschien zit hij af en toe een langere tijd overdag in de kennel omdat ik boodschappen ga doen of opbezoek ben.
blokje schreef:De hond zit alleen snachts in een kennel.
Onze hond nu zit snachts in een bench wat is dan het probleem?
Verder kan die zich uitleven op ons erf en hij wordt daarnaast ook nog gewoon goed uitgelaten. wij zijn buiten mensen dus die hond heeft (bijna) altijd mensen om zich heen. Ik zie het probleem gewoon niet. Denk dat ik ga stoppen met dit topic ik vraag vriendelijk welke hond bij ons past en ik vraag niet om 1000 reacties over een kennel wat zielig is voor je hond. Ik blijf het onzin vinden. Misschien zit hij af en toe een langere tijd overdag in de kennel omdat ik boodschappen ga doen of opbezoek ben.
blokje schreef:Ik ga geen discussie meer aan over die kennel en of ik een hond wel waard ben. Ik denk dat die hond bij mij en mijn vriend gelukkiger en hondwaardiger zal worden verzorgt als bij menigt Nederlander.