Kittens

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sweetselina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-09 22:00

Haha, spannend hoor. Heb je een open kattenbak of een dichte? Denk er dan aan dat als ze niet weten hoe zo een dichte werkt je het ze even laat zien. Heb verhalen gehoord van katten die bovenop de kattenbak gingen plassen. Ik heb ook maar 1 kattenbak voor 2 katten hoor. Lijkt mij niks mis mee.

Als je de kittens naar buiten laat (over een tijdje) denk dan aan de halsbandjes. Wij hebben er bewust voor gekozen geen bandjes om te doen, omdat ze zich dan kunnen ophangen als ze in bomen klimmen. Ik voer ook alleen droogvoer, maar mijne blijken nogal gevoelen en zijn dus steeds aan de dunne en 1 heeft er soms wat bloed doorheen. Ben vandaag bij de DA geweest en ze mogen nu een tijd alleen maar sensitive voer. Hopen dat het dan beter gaat.

Verder heb ik geen tips oid voor je. Ben zelf nog van alles aan het uitvogelen. Ohwja ik heb een plantenspuit om op ze te spuiten als ze iets doen wat niet mag en ksssst niet helpt. Vooral de planten hier zijn nogal onveilig, maar gaat gelukkig steeds beter. En ik heb bij een dierenwinkel hier een luchtdichte prullenbak gezien waar je de uitwerpselen van je kat in kan verzamelen zonder dat je last van de geur hebt. Geen idee of het werkt hoor! En heel veel speelgoed! Ohw en ik geef ze altijd de mogenlijkheid om in de vervoersbox te slapen, met als resultaat dat ze vandaag mee moesten naar de DA en erg rustig waren en lekker gingen slapen. Uhm en dat is het geloof ik wel.

I.i.g. succes en nog ff en dan is het zo ver!!!

latnahc2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 22:02

stoffer en blik?

Sweetselina

Re: Kittens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-09 22:04

Haha, ze hebben al een naam. Die met het witte lipje is Ben en de ander is Jerry van ben&Jerry's ijs.

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 22:05

Wijhebben hier een nestvol loge-kittens (6 stuks). Er ziten 2 streepjes-broertjes die dus ook Sjors en Sjimmie zijn genoemd (door ons dus). Ook hebben we een heel schattig streepjespoesje die de naam Elvis heeft. Elvis heeft midden op haar koppie een grote oranje vlek en toen ze nog heel klein was, was dat een hele grote kuif. Dus toch Elvis. Nu is haar koppie gegroeid en de vlek is wat minder kuif, maar het is echt een Elvis. Verder hebben we nog een Oscar (zwarte kater vernoemd naar het monster uit Sesamstraat, omdat het beest alles vreet), Domino(schildpad poesje zo genoemd vanwege haar aftekening), Jazz(schildpad -poesje wat een naam moest hebben en dat werd jazz). Maar deze blijven niet bij mij,; zijn van het asiel en als er mensen komen die de kittens een goed tehuis willen bieden, gaan ze weg. Ze zijn nu 8 weken, dus ik heb ze nog wel even. :D

Jenkins

Re: Kittens

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 22:33

Ik koop denk ik een dichte, maar open kan ook. ik zorg ervoor dat er een "gordijntje" voorhangt zodat mensen er niet in hoeven te kijken :P

De plantenspuit is idd een handig idee!