Nieuwe Aanwinst Jack russell pup

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Suuskipje

Re: Nieuwe Aanwinst Jack russell pup

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 14:06

over het internet zonder de hele situatie te kennen, ja.
Mens waar bemoei je je mee. Houd je lekker bij je eigen honden.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 14:54

Nou inderdaad, laten we vooral allemaal juichen als er weer een pup uit de broodfok is gekocht.
Dat doen echte dierenliefhebbers blijkbaar. Sterker nog: met persoonlijke aanvallen en schelden komen die zelfs voor de broodfok op.

mhollander

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 15:12

wat een lief puppie zeg.

Zou zo ook weer aan een pup beginnen. Maar gaan we maar ff niet doen.

Voor diegene die al comentaar geven: Waarom kijken jullie dan naar zulke toppics? Bokt zal bokt niet zijn als er niet mensen bij zitten die overal maar commentaar hebben maar elke keer weer dezelfde discussies gaat ook vervelen.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 15:12

ThePast03 schreef:
Nou inderdaad, laten we vooral allemaal juichen als er weer een pup uit de broodfok is gekocht.
Dat doen echte dierenliefhebbers blijkbaar. Sterker nog: met persoonlijke aanvallen en schelden komen die zelfs voor de broodfok op.

mee eens
door mensen zoals TS blijft de broodfok in stand.. heel jammer ;(

wel leuk pupje ;)

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 15:14

mhollander schreef:
wat een lief puppie zeg.

Zou zo ook weer aan een pup beginnen. Maar gaan we maar ff niet doen.

Voor diegene die al comentaar geven: Waarom kijken jullie dan naar zulke toppics? Bokt zal bokt niet zijn als er niet mensen bij zitten die overal maar commentaar hebben maar elke keer weer dezelfde discussies gaat ook vervelen.

door je ogen te sluiten voor het probleem, los je het probleem niet op

Biepmiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 15:24

Ik hoop altijd weer iemand te behoeden voor aanschaf via de broodfok.

Iorrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 15:35

IniminiLover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-09 15:36

Iorrr schreef:
Wat een heerlijke pup! Wij hebben nu ook net sinds 3 weken een Jack Russel pup!

Heel veel plezier met die lekkere ding!

aah lief !!

IniminiLover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-09 15:36

hoe vaak moet ik nog zeggen dat dit geen brood fok pup is . bemoei je met je eigen leven.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 15:42

IniminiLover schreef:
hoe vaak moet ik nog zeggen dat dit geen brood fok pup is . bemoei je met je eigen leven.

Als jij gelooft dat broodfokkers alleen de mensen zijn die de pups in de schuur hebben :(:)
Verder is dit een forum en is het normaal dat mensen zich "bemoeien" met topics.

Roweentje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 15:45

Liezel1 schreef:
Lekker ding!
Maar 7 weken, is dat niet wat vroeg?

Mijn Jack x Chihuahua is met 5.5 week bij de moeder vandaan gehaald, omdat de moeder van een ander baasje was en die terug moest. :Y)
Hij is een beetje een mamma's kindje tegenover mij maar verder is het toch gelukkig goedgekomen met hem!

Even Ontopic: Wat een scheeeeeeeeeeetje !!
Echt om op te eten gewoon :D

xoxo

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 15:46

IniminiLover schreef:

als je nou eens verteld waar je pup vandaan komt.. welke goede fokker.. dan is het probleem opgelost toch?

Roweentje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 15:51

Waarom nog steeds zeuren over of het een broodfok pup is of niet? Hij is nu toch bij haar, daar zal hij het verder goed hebben!
Erover door blijven gaan tegen haar heeft toch geen zin!

Ze moet nu vooral plezier van het hondje hebben !

En ik snap wel dat jullie allemaal tegen broodfok zijn, ben ik ook, maar tegen haar erover doorgaan helpt niet de broodfokkers uit de wereld.

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 15:53

Eerlijk is eerlijk, het is een schatje :j
Maar TS...ik moet de meeste mensen hier wel gelijk geven, 6 weken is wel erg vroeg om een pup bij z'n moeder weg te halen. En probeer volgende keer je spelfouten uit je tekst te halen voor je die post, het leest best moeilijk. Ook al ben je nog jong...
Maar heel veel plezier met je pupje :D

Roweentje89 schreef:
En ik snap wel dat jullie allemaal tegen broodfok zijn, ben ik ook, maar tegen haar erover doorgaan helpt niet de broodfokkers uit de wereld.

Nee maar het helpt wel om mensen ervan bewust te maken dat ze verkeerd bezig zijn.

FrankavdT

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 16:02

Die oogjes! :D Wat een schatje!!

Altijd ontzettend verdrietig als je hondje overlijdt. Bij ons thuis was zo snel mogelijk een nieuwe pup de beste remedie tegen al het verdriet wat we hadden. Dus snap wel dat je binnen no-time een dik 7-weken oud nieuw maatje voor je andere hond had!

Veel plezier met hem!

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 16:20

Ik snap gewoon niet waarom er in elk topic ingehamerd moet worden dat broodfok slecht is.
Dat weten we nu onderhand wel, zeker omdat dezelfde mensen (o.a. ThePast03) in elk puppytopic komen zeuren over de broodfok ;)

Stel dat dit een broodfok pup is he. Wat zou ze dan nu moeten doen, pup in laten slapen en naar een fokker gaan. Kom op zeg.
Het enige wat jullie op deze manier doen is een topic verpesten van iemand die vol trots een erg leuke pup laat zien.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 16:22

Suuskipje schreef:
Ik snap gewoon niet waarom er in elk topic ingehamerd moet worden dat broodfok slecht is.
Dat weten we nu onderhand wel, zeker omdat dezelfde mensen (o.a. ThePast03) in elk puppytopic komen zeuren over de broodfok ;)

Stel dat dit een broodfok pup is he. Wat zou ze dan nu moeten doen, pup in laten slapen en naar een fokker gaan. Kom op zeg.
Het enige wat jullie op deze manier doen is een topic verpesten van iemand die vol trots een erg leuke pup laat zien.

en ik snap nog steeds niet waarom mensen hondjes kopen bij een broodfokker
tegenwoordig is alles zo op internet te vinden.. ook hoe broodfok praktijken er aan toe gaan en hoe belangrijk het is om een gezond pupje te kopen
dat er dan nog steeds mensen hondjes kopen bij een broodfokker, snap ik echt niet

Iorrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 16:23

Kunnen jullie hierover niet verder zeuren in een topic die alleen daar over gaat. Bestaat ongetwijfeld al, is echt niet leuk voor de TS. Ben blij dat jullie mijn topic over Stitch niet zo verziekt hebben.

TS Nogmaals een schitterende pup! Wees er maar zuinig op!

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 16:25

Iorrr schreef:
Kunnen jullie hierover niet verder zeuren in een topic die alleen daar over gaat. Bestaat ongetwijfeld al, is echt niet leuk voor de TS. Ben blij dat jullie mijn topic over Stitch niet zo verziekt hebben.

TS Nogmaals een schitterende pup! Wees er maar zuinig op!

topic over stitch? }> waar? }>

:P

Iorrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 16:26

Zie link in mijn eerdere post... }:0

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 16:28

LimaMambo schreef:
Suuskipje schreef:

en ik snap nog steeds niet waarom mensen hondjes kopen bij een broodfokker
tegenwoordig is alles zo op internet te vinden.. ook hoe broodfok praktijken er aan toe gaan en hoe belangrijk het is om een gezond pupje te kopen
dat er dan nog steeds mensen hondjes kopen bij een broodfokker, snap ik echt niet

Maar hoe weet je dan dat dit een broodfok pup is, weet je toevallig waar de ts het hondje gekocht heeft?

@ TS:
Hoe is het met de kleine :D
Is hij al een beetje gewend enne, nieuwe foto's :D

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 16:30

nou.. een hondje met 6 weken weg doen, valt onder broodfok praktijken

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 16:32

Moderatoropmerking:
Het is nu inmiddels lang genoeg over broodfokkerij gegaan... Die discussie is al eens vaker gevoerd op BB en hoort in mijn ogen niet in dit topic thuis.

Ik zou het op prijs stellen als we het onderwerp broodfokken kunnen laten rusten en terug gaan naar de pup van TS. Alvast bedankt voor de medewerking!

Biepmiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 16:40

Ach deze TS kan de rasnaam in ieder geval correct schrijven....

garny95

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 16:46

succes met je prachtige pup, ik hoop dat jullie er veel plezier aan beleven.