Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ThePast03 schreef:Nou inderdaad, laten we vooral allemaal juichen als er weer een pup uit de broodfok is gekocht.
Dat doen echte dierenliefhebbers blijkbaar. Sterker nog: met persoonlijke aanvallen en schelden komen die zelfs voor de broodfok op.
mhollander schreef:wat een lief puppie zeg.
Zou zo ook weer aan een pup beginnen. Maar gaan we maar ff niet doen.
Voor diegene die al comentaar geven: Waarom kijken jullie dan naar zulke toppics? Bokt zal bokt niet zijn als er niet mensen bij zitten die overal maar commentaar hebben maar elke keer weer dezelfde discussies gaat ook vervelen.
Liezel1 schreef:Lekker ding!
Maar 7 weken, is dat niet wat vroeg?
Roweentje89 schreef:En ik snap wel dat jullie allemaal tegen broodfok zijn, ben ik ook, maar tegen haar erover doorgaan helpt niet de broodfokkers uit de wereld.
Suuskipje schreef:Ik snap gewoon niet waarom er in elk topic ingehamerd moet worden dat broodfok slecht is.
Dat weten we nu onderhand wel, zeker omdat dezelfde mensen (o.a. ThePast03) in elk puppytopic komen zeuren over de broodfok
Stel dat dit een broodfok pup is he. Wat zou ze dan nu moeten doen, pup in laten slapen en naar een fokker gaan. Kom op zeg.
Het enige wat jullie op deze manier doen is een topic verpesten van iemand die vol trots een erg leuke pup laat zien.
LimaMambo schreef:Suuskipje schreef:Ik snap gewoon niet waarom er in elk topic ingehamerd moet worden dat broodfok slecht is.
Dat weten we nu onderhand wel, zeker omdat dezelfde mensen (o.a. ThePast03) in elk puppytopic komen zeuren over de broodfok
Stel dat dit een broodfok pup is he. Wat zou ze dan nu moeten doen, pup in laten slapen en naar een fokker gaan. Kom op zeg.
Het enige wat jullie op deze manier doen is een topic verpesten van iemand die vol trots een erg leuke pup laat zien.
en ik snap nog steeds niet waarom mensen hondjes kopen bij een broodfokker
tegenwoordig is alles zo op internet te vinden.. ook hoe broodfok praktijken er aan toe gaan en hoe belangrijk het is om een gezond pupje te kopen
dat er dan nog steeds mensen hondjes kopen bij een broodfokker, snap ik echt niet