Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Less schreef:Dit konijn is duidelijk nog geen zes weken.
Ik zou geen groenvoer geven en inderdaad verder gaan via een konijnenopvang. Veel succes!
. 
Ben heel erg blij dat het zo goed gaat, het is ook een erg mooi konijntje. raylaatje schreef:aan de foto te zien is dit konijntje al wel 5/6 weken, en dus oud genoeg om brokjes & hooi te eten.
brinta is ook niet goed voor ze.. als je ze al een pap of melk wou geven(wat bij deze NIET nodig is), moet je ze de melk voor jonge konijnen van konijnenbelangen geven, voor de rest is NIKS goed,
Geef Brinta geweekt in water.
? ). Geniet er maar van. Elke gram die ze nu groeit is er weer 1 op weg naar overleven.
. We snappen er niets van. Ze deed het al die tijd heel goed, was vrolijk, at goed brokjes en hooi. Mocht regelmatig rondhuppelen in een ren. Gisteravond had ze een beetje plakpoep, dus dochter heeft brokjes en groenvoer uit de kooi gehaald. Gisteravond laat had Nijn diarree. vanmorgen kwam dochter met Nijn naar beneden, want ze was zo slap. ze viel steeds om. Of ik er mee naar de DA wilde gaan, want zij moest om 8 uur naar school. Ik moest ook weg, dus ik zei dat ze wel weg mocht blijven van school het eerste en tweede uur om zo met nijn naar de DA te kunnen gaan. Dus zij weer met nijn naar boven en nog geen 2 minuten later kwam ze hard huilend naar beneden, want nijn was dood. Ze had Nijn in de kooi gezet en daar ging die raar zitten springen. Dus Nijn in een schoenedoos gezet en na een paar stuiptrekkingen was tie dood.
. Ik weet niet of de diarreee echt de boosdoener is geweest of dat er toch nog iets anders aan de hand was. We hebben Nijn begraven in de tuin. Dochterlief was erg verdrietig, maar dat spreekt voor zich. Zij was erg gek met haar kleine Nijntje. Ze had hem ook behoorlijk tam en handmak gemaakt. Aangezien dat maar een vondelingetje was, nemen we geen nieuw konijntje weer. Zoals iemand vandaag zei: het heeft zo moeten zijn. We hebben erg genoten van die bijna 3 weken dat Nijn hier gewoond heeft. Zij/hij (weten we nog steeds niet) was erg schattig.