Moelie schreef:Kan toch dat er niemand op dat moment in de buurt van het katje was? Dus dat het katje al verdronken was voordat iemand het had gezien?
Ik vind het WEL de schuld vd dierenambulance.. Ze zijn niet voor niets dierenambulance en horen gewoon direct te komen na een melding.
Achterbaks dat ze dat dan niet doen. Dan zijn ze in mijn ogen geen echte dierenliefhebbers.
Noem mij achterbaks of geen dierenliefhebber. Ik lach je in je gezicht uit.

Ga zelf maar eens bij de dierenambulance werken net als Dees_Daan.
Wil je over een maandje nog wel een keer spreken.

We KUNNEN niet altijd komen na een melding omdat er misshcien nog 12 andere meldingen klaar liggen die OOK gereden moeten worden.
Soms heb je 2 spoedritten tegelijkertijd. Wie moet je dan laten zitten? De vrouw die net over haar hond heen is gereden op de oprit terwijl de kinderen erbij staan? Of de kat in baringsnood waar een kitten achteruit hangt met lijf en al terwijl het hoofd nog vast zit? Soms heb je 5 ritten van zielige gewonde vogeltjes / 5 ritten van myxomathose konijnen en nog tig andere ritten (gevonden honden / katten) die je allemaal moet inplannen.
Je kunt makkelijk oordelen over iets dat je niet weet. Maar uiteindelijk schiet je er niets mee op, behalve een hoop frustratie.
Ik kan niet iedere keer aan de telefoon uitleggen waarom iemand die sochtends belt, tegen de eind van de middag of savonds pas geholpen kan worden. Want ondertussen knipperen de lampjes van de telefoon gewoon door. Nog meer lijnen, nog meer ellende.
Het is ontzettend gaaf werk, de dieren zijn je dankbaar. En de meeste mensen gelukkig ook...