Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
haflingertje schreef:Elessar schreef:Als er zulke opmerkingen gemaakt worden, heb ik eigenlijk helemaal geen trek om te gaan updaten..
Ik ben heel nieuwsschierig naar een update!
Vindt het juist super dat als niemand haar kwijt is, jij haar een goed huisje bied!!
Elessar schreef:Als er zulke opmerkingen gemaakt worden, heb ik eigenlijk helemaal geen trek om te gaan updaten..
Citaat:We hebben al gebeld, op internet gekeken en daar in de buurt gevraagd of iemand een kat kwijt was
Falona schreef:Jezus zeg, is dat nou nodig TS zo afvallen over wat ze wel of niet heeft gedaan? Ze heeft toch actie ondernomen?
Er zijn altijd mensen die het er niet mee eens zijn hoe je iets aanpakt. Ik denk dat je het wel goed hebt gedaan. De kat was duidelijk verzwakt, ik zou ook als eerste prioriteit die kat wat aan laten sterken voordat ik er stad en land mee af ga zeulen.
Wat (fotoloze) advertenties over een gevonden kat betreft, nee daar zou ik ook niet aan beginnen. Het is een mooie, aparte kat en er zijn genoeg mensen die de kat proberen te claimen ook al is die niet van hun. Ik zou ook eerst zorgen dat ik referentiemateriaal heb om het kaf van het koren te scheiden.
marielle231 schreef:Fotoloze advertenties kun je altijd plaatsen.
Al zet je erneer, Poes gevonden voor meer info mail of bel naar...
Vorig jaar is de kat van mijn moeder weggelopen in de vakantie.
Broertje paste op maar heeft er verder niet aangedacht om amivedi te bellen of advertenties te plaatsen.
Ik hoorde het bijna een week later en heb actie ondernomen met advertenties plaatsen enzo, mijn moeder kwam thuis en is toen gaan flyeren, we hebben 2 weken in de stress gezeten.
Op een gegeven moment belde er een vrouw en die had hem dus blijkbaar een aantal dagen in huis, en daarna is die weer de hort op gegaan.
Heel lief dat ze het beestje opvangen heeft hoor, maar als je dat dan doet bel dan ook even amivedi of plaats een advertentie al is het bij de supermarkt of dierenwinkel dan krijgen de eigenaren ook een kans om het dier te vinden.
Mijn moeder en broertje hebben nachten rond gelopen om hem te vinden, terwijl kat dus gewoon ergens binnen lag.
Ben erg benieuwd of je het baasje vind
Ooh lees net dat ze niet gechipt is jammer...
Maar waarom niet een advertentie plaatsen? je hoeft toch niks te melden over de poes zelf?
Laat dat de eigenaren maar doen.
Als ze echt een kat kwijt zijn weten ze echt wel hoe ze eruit ziet![]()
En ze is bijzonder genoeg dus dat er zomaar mensen mailen geloof ik niet.
Elessar schreef:Asiel is toch al gebeld. Jeetje, volgens mij ben ik echt niet duidelijk genoeg..
Als het eigenaren zijn die echt gek zijn op hun poes, waarom staat er dan nergens een advertentie over dat er een poes vermist is.
Typisch Bokt weer, het is nooit goed.
Elessar schreef:Te druk om langs te komen om te kijken of ie een chip had, ja. Maar ze hebben nog wel een beschrijving van het beest.
De dierenarts zei dat dit echt niet van een paar weken is. Minstens maanden.
Elessar schreef:Asiel is toch al gebeld. Jeetje, volgens mij ben ik echt niet duidelijk genoeg..
Als het eigenaren zijn die echt gek zijn op hun poes, waarom staat er dan nergens een advertentie over dat er een poes vermist is.
Typisch Bokt weer, het is nooit goed.
Falona schreef:Gezien de regio misschien wel uit Duitslang afkomstig is, maar wat dan nog. TS heeft er al het nodig aan gedaan, als je nog meer tips hebt van wat ze zou kunnen doen dan kan je die toch geven? Dan hoef je de TS er niet van te beschuldigen dat ze er te weinig aan heeft gedaan? Misschien heeft ze er niet aan gedacht dat te doen of heeft ze daar zo haar redenen voor.
LimaMambo schreef:Elessar schreef:Te druk om langs te komen om te kijken of ie een chip had, ja. Maar ze hebben nog wel een beschrijving van het beest.
De dierenarts zei dat dit echt niet van een paar weken is. Minstens maanden.
als het maanden geleden is dat hij weg gelopen zou zijn dan kan je er natuurloijk vanuit gaan dat er niet actief meer gezocht word naar dat beestje
plus dat het beestje het hele land door heeft kunnen lopen in die maanden
Elessar schreef:Ik ga haar niet meegeven aan mensen waarvan ik niet weet of het wel de echte eigenaren zijn, zeker niet als ze in zo'n slechte conditie verkeert.![]()
Zeg gerust dat ik gek ben en onvoldoende actie heb ondernomen. Gelukkig weten genoeg mensen en ik zelf dat ik wel degelijk mijn best doe voor dit beestje.