Jannepauli schreef:Oh Yamcha...... uit een ander topic weet ik hoe dol je op je beestjes bent en ik voel dan ook van harte met je mee. Het is ons lot dat we in de meeste gevallen onze dieren overleven en een afscheid komt altijd te vroeg - ook nu knijpt mijn keel weer dicht als ik aan de laatste momenten van mijn geliefde honden denk..
Heel, heel veel sterkte..
Dankjewel, lieve meid 
Dankjewel voor je lieve woorden en je steun...... ik heb er echt heel veel aan 
rockwitch schreef:Ach Yamcha grote stoere Tibeau, ik begrijp je wel volkomen, hij is er, ondanks dat ik hem maar 1 keer heb mogen ontmoeten, geen hond naar om op een kleedje zijn laatste weken te slijten. Dus ik vind het super dapper dat je het voor bent, zo geef je hem het respect wat hij zo verdient, ook al is het zo'n ontzettend pijnlijke keus.
Heel erg veel sterkte woensdag en ik denk dat Tibeau boven op Kimmie gaat passen en op alle andere hondjes, want zo'n lekkere vent is het gewoon.
Jij weet hoe Tibeau is, je hebt hem een beetje leren kennen, mijn mooie prachtige reu, mijn mr. Macho.......
Zo is hij zeker, hij was altijd een soort papa, de roedel bij elkaar houden, en letten op de kleintjes....... een geboren Alpha-reu. Je zult er niet veel van in je leven tegenkomen, want zo zijn ze er niet veel. En als je ze eens ontmoet, zul je ze nooit vergeten.
Beau en ik hadden een soort partnerschap..... hij bepaalde 40% en ik 60%. Dat was een compromis wat we gesloten hadden, en later werd het een pact. We konden er allebei heel goed mee leven, en misschien moet je dat zo wel regelen met honden als Tibeau...... nooit ze onderwerpen, want dan maak je ze kapot. Samenwerken met ze, alles delen, en ze overal mee naar toe nemen. Zo deden Beau en ik dat, en zo is het goed.
Hij regelde de dingen waar hij goed in was, en ik deed waar ik goed in was........ een pact, een bondgenootschap. En die vriendschap zal er ook altijd zijn, want ergens...... denk ik dat Beau nooit meer uit mijn leven weggaat. Laat hem dan in hemelsnaam blijven wie hij altijd was.......
suusiejj schreef:Jeetje meid!
Wat sneu, maar vind de keuze die je maakt heel knap!
Hij zou je dankbaar zijn, een leven met zoveel pijn is ook niet wat en ook niet hondwaardig.
Daarom vind ik de keuze erg moedig om dit te doen.
Veel sterkte!

Doe je hondtie nog een dikke knuffel en een Frolic koekje vanuit hier

Beau verdient het om waardig te gaan. Hij is altijd waardig geweest, hij had een uitstraling......... wauw........
Toen ik hem voor het eerst zag, benam hij me de adem, zo'n hond had ik nog nooit gezien. Zó mooi, zo stoer, zo sterk, zo machtig....... hij verdient het om met die gratie te gaan. Hij is mooi oud geworden, en eigenlijk werd hij met de jaren steeds mooier. En zo wil ik me hem herinneren.
Hij krijgt een Frolic koekje hoor!