Wat sneu, maar vind de keuze die je maakt heel knap!
Hij zou je dankbaar zijn, een leven met zoveel pijn is ook niet wat en ook niet hondwaardig.
Daarom vind ik de keuze erg moedig om dit te doen.
Veel sterkte!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jannepauli schreef:Oh Yamcha...... uit een ander topic weet ik hoe dol je op je beestjes bent en ik voel dan ook van harte met je mee. Het is ons lot dat we in de meeste gevallen onze dieren overleven en een afscheid komt altijd te vroeg - ook nu knijpt mijn keel weer dicht als ik aan de laatste momenten van mijn geliefde honden denk..
Heel, heel veel sterkte..
rockwitch schreef:Ach Yamcha grote stoere Tibeau, ik begrijp je wel volkomen, hij is er, ondanks dat ik hem maar 1 keer heb mogen ontmoeten, geen hond naar om op een kleedje zijn laatste weken te slijten. Dus ik vind het super dapper dat je het voor bent, zo geef je hem het respect wat hij zo verdient, ook al is het zo'n ontzettend pijnlijke keus.
Heel erg veel sterkte woensdag en ik denk dat Tibeau boven op Kimmie gaat passen en op alle andere hondjes, want zo'n lekkere vent is het gewoon.
suusiejj schreef:Jeetje meid!
Wat sneu, maar vind de keuze die je maakt heel knap!
Hij zou je dankbaar zijn, een leven met zoveel pijn is ook niet wat en ook niet hondwaardig.
Daarom vind ik de keuze erg moedig om dit te doen.
Veel sterkte!Doe je hondtie nog een dikke knuffel en een Frolic koekje vanuit hier
HBVisser schreef:Yamcha, je bent een groot en wijs mens als je een pact sluit met je hond.
Dit heeft in jullie beide levens waarschijnlijk het beste naar boven gehaald.