Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sunny_l0ve schreef:Wat een leuke hond TS, wel een hele discussie opgebracht of het nou echt een boxer is of niet. Wel een superlief snuitje en ik vind de 'moderne' boxer veel leuker dan de oude. Ook vind ik het wat vriendelijker voor de ademhaling van de hond.
Ik vind de naam Stitch wel heel leuk, en anders Rocky. Waarom Breezer? Dat komt toch niet uit een film wat je eigenlijk wel wou?
Nikki__ schreef:Een asiel moet toch mimimaal 2 weken wachten als ze een vondeling hebben voordat ze deze aanbieden?
Ik zou idd met hem naar een hondenschool gaan. Succes met het zoeken van een passende naam!
Feiko schreef:Kijk ik een keer op BB...
kom ik daar toch onze Bob tegen:D
(loop op het moment stage in het asiel, dus vandaar)
Echt heel lief, cool, aardig, vet, stoer en weet ik allemaal niet meer dat jullie hem hebben geadopteert hebben,
Hij verdient het![]()
Bob is echt een hele leuke en lieve hond..
En is altijd enthousiastSoms iets te, maarja das boxers eigen..
![]()
Ben echt blij voor Bob..
om even over de naam terug te komen, hij is vernoemt naar Bob de Bouwer maar dan is het Bob de Boxer..
tamaramt schreef:djuno schreef:schiet me net een leuke naam te binnen aangezien het toch best een grote jongen is...wat dacht je van XBox??
hmmm, bedankt voor je idee maar die naam vind ik toch wat minder
tamaramt schreef:he, wat super gaaf en leuk dat je bob kent!!!
en dan woon je ook nog in het zelfde dorp als ik
hahaha
was je gisteren ook in het asiel toen we kennis gingen maken met bob??
ik kan niet wachten tot we hem kunnen gaan halen
we zijn er echt al helemaal dol op
dinsdagavond gaan we weer naar het asiel om met hem te wandelen samen met onze andere hond en mijn schoonouders en woensdag gaat hij op controle bij de da en dan horen we wanneer we hem mee kunnen nemen
ik kan niet wachten
ben al een cursus aan het regelen en mijn vriendin had nog heel veel speeltjes waar haar hond niks mee doet want heb zelf niet zoveel speeltjes aangezien onze huidige hond alleen ballen leuk vind en alle andere speeltjes bij onze andere hond begraven zijn
en ik ga van de week een paar grote kluiven voor hem halen en heb me al aangemeld op boxerforums om nog meer te weten te komen over het ras
de naam wordt of rocky (van de rocky films en dat was dus een bokser) of stitch van lilo en stitch want mijn andere hond heet milo
Feiko schreef:Stitch is idd wel een leuke naam..
Maar ik vind hem eerlijk gezegt meer een rocky ..
Nikki__ schreef:Ik vind stitch echt geen naam voor een X BoxerEerder voor 'n kleiner formaat hond. Nee, dan vind ik Rocky meer passen.
Nog wat creaties:
Potter
Hoeck
Balou [/b]Taran
[b]Frodo
tamaramt schreef:Nikki__ schreef:Ik vind stitch echt geen naam voor een X BoxerEerder voor 'n kleiner formaat hond. Nee, dan vind ik Rocky meer passen.
Nog wat creaties:
Potter
Hoeck
Balou [/b]Taran
[b]Frodo
die 2 vallen sowieso al af omdat ze dezelfde eindklank hebben als milo onze andere hond en dat kan dus niet samen
tamaramt schreef:Feiko schreef:Stitch is idd wel een leuke naam..
Maar ik vind hem eerlijk gezegt meer een rocky ..
ja rocky is ook wel heel leuk he
van de rocky films en dat was een bokser
hahaha, daar is over nagedacht he
en ben jij ook al eens wezen lopen met bob? weet jij hem loeng hij nu precies in het asiel zit?
heb heb namelijk vorige week zaterdag op de site van het asiel gevonden en toen zat hij er al enkele dagen volgens de advertentie
hij is 9 juli geopereerd aan het cherry eye en woensdag 15 juli moet hij op controle en dan wordt ons verteld wanneer we hem kunnen gaan halen;)
en dinsdagavond gaan we ook met hem wandelen; kan niet wachten om hem weer te zien
ik mis hem nu al
sunny_l0ve schreef:Wat een leuke hond TS, wel een hele discussie opgebracht of het nou echt een boxer is of niet. Wel een superlief snuitje en ik vind de 'moderne' boxer veel leuker dan de oude. Ook vind ik het wat vriendelijker voor de ademhaling van de hond.
Ik vind de naam Stitch wel heel leuk, en anders Rocky. Waarom Breezer? Dat komt toch niet uit een film wat je eigenlijk wel wou?
x_Sannee schreef:Wat is nou een 'nieuwe' en een 'oude' model boxer?(foto's)
x_Sannee schreef:Wat is nou een 'nieuwe' en een 'oude' model boxer?(foto's)