lekker tegen de muur ,uit de wind (waar je nu echt blij mee bent als je een zuchtje wind mag opvangen) ,lekker bakken...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Anthea schreef:Wij hebben hier een oude hond liggen met allerlei bulten in z'n lichaam.
Hij hijgt zich kapot en weet echt niet wat ie met zichzelf aanmoet... Verbaast me als ie de zomer nog doorkomt eerlijk gezegd. Normaal zouden we naar Zeeland gaan, maar dat is 1,5 uur rijden en dat kan niemand volhouden in een hete auto zonder airco.
kimmie261 schreef:Anthea schreef:Wij hebben hier een oude hond liggen met allerlei bulten in z'n lichaam.
Hij hijgt zich kapot en weet echt niet wat ie met zichzelf aanmoet... Verbaast me als ie de zomer nog doorkomt eerlijk gezegd. Normaal zouden we naar Zeeland gaan, maar dat is 1,5 uur rijden en dat kan niemand volhouden in een hete auto zonder airco.
kan je geen ventilator voor hem neerzetten??
NonaWen schreef:Och gus.. dat pierebadje voor die teckel!![]()
omg
Die van ons zoekt z'n eigen verkoelinghij gaat bij het zwembadje liggen in de schaduw en ligt onder de tafels.. Verder ligt hij heel veel te slapen.. 's avonds komt hij wel een beetje tot leven
![]()
Hij is ingespoten met antivlooienspul, dus hij mag morgen pas zwemmen
nicci88 schreef:heb ik dan als enige zo´n malloot wat door blijft rennen met de bal??
gisteren waren we naar het bos even.
Ik gooide al extra niet met de bal.
Ging ze zelf boven aan de berg staan en de bal naar beneden gooien.
dan natuurlijk weer ophalen en dat tig keer achter elkaar.
Toen heb ik de bal maar afgepakt. voordat ze me om zou vallen