Zwerfkat of niet? Waar kan ik dat vinden + procedure

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yinnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 20:55

Xyris schreef:
0_o lijkt erop dat Gizmo wel een baasje heeft, meneer staat weer bij me voor de deur.....

Haha...die vind jou echt lief! ;)

Maar even een tip! Niet voeren anders blijft ie komen. En ja vragen aan het asiel van wie hij is aangezien hij weer voor de deur zit. Dan weet je wat meer.

Xyris

Re: Zwerfkat of niet? Waar kan ik dat vinden + procedure

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-09 21:03

Ja bedankt, Gizmo ziet er goed uit, beter als voorheen (wat meer vlees) ik zal morgen het asiel bellen om te vragen hoe of wat, ik heb daar mijn adresgegevens + mobiel nr achter gelaten met het vriendelijke verzoek om de eigenaren te vragen mij te bellen, indien ze op zouden dagen, zodat we even konden overleggen met oog op het slopen van vuilniszakken en het mij wakker houden gedurende de nacht (bijv. 's nachts de kat binnen halen, doe ik ook met die van mij) maar ik ben niet gebelt of wat dan ook, vind ik wel een beetje jammer, ik bedoel, ik snap wel dat ze het niet grappig vinden dat ze 50 euro moeten betalen ofzo om hun kat terug te krijgen maar 1: in feite bezorgt hij overlast, 2: ik heb gehandelt met de beste intenties, 3: hadden ze verdomme maar hun kat moeten chippen of op zijn minst een bandje om moeten hangen... niet? En daarbij, ik heb hem vorige week dinsdag weggebracht en nu pas is hij hier, toen ik vrijdag belde had niemand zich nog gemeldt, lijken me een beetje ongeinteresseerde baasjes...

Abeltje77

Re: Zwerfkat of niet? Waar kan ik dat vinden + procedure

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 10:21

Nouja, wat een verhaal! Is ie gewoon weer terug! Ik ben benieuwd naar het verhaal van het asiel.