overleven jong katje

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

simone_1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 16:40

Ik vindt het heel zielig voor het katje. En ik vindt het niet normaal dat je moeder niet met de kleine naar de dierenarts is gegaan. Er is altijd wel een spoedarts te bereiken, en als je geen vervoer hebt bel je de dierenambulance voor vervoer.
Ik snap echt niet waarom je moeder de kitten heeft laten lijden, want je zegt zelf al dat de kitten niet meer wilde drinken! dan moet je niet toekijken maar meteen over gaan op het melk geven met een pippetje of een flesje.

RM_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-09 22:22

Chiqa schreef:
Roziee schreef:
Het is echt niet zo dat we slecht voor onze dieren zorgen en we zijn er ook kapot van

Maar je laat wel een kitten wat levensbedreigend ziek is aan haar lot over.
Sorrie maar imo kan je dan maar beter je huisdier netje slaten sterriliseren,
ook dit katje had namelijk recht op medische zorg, net als ieder ander ziek dier.
Het is zo zonde, jij opent een topic met de vraag hoe je het diertje het beste
kan helpen, om het notabene te laten overleven.
Plaatst een foto waar alle leden die hier gereageerd hebben van geschrokken zijn,
en doet vervolgens niets met het advies.
Nu wuif je het weg, ja er is niets meer aan et doen.
Mag ik dan vragen waarom je dit topic heb geopend?

Het zou fijn zijn als je even terug leest voor je een antwoordt plaatst.
ikzelf heb er niks aan kunnen doen omdat ik er niet was.
Maar denken jullie nou echt dat ik zo harteloos ben dat het me allemaal niks doet..?
Ik ga verder geen antwoord meer geven in dit topic omdat het voor mij niks meer toevoegd en er veel in herhaling gevallen wordt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 23:05

Roziee schreef:
Het zou fijn zijn als je even terug leest voor je een antwoordt plaatst.
ikzelf heb er niks aan kunnen doen omdat ik er niet was.

Ik heb het heel goed gelezen allemaal hoor, zie een jong neisje die een topic opend met een titel
'overleving jong katje'is dus iets aan de hand.
Je vraagt vervolgens om tips maar doet er vervolgens helemaal niets mee, vidn je het dan vreemd dat er hier vragen over komen, dierte is overleden, iets wat voorkomen had kunnen worden.
Op het moment dat je de foto plaatst van het open naveltje, had je werkelijk geen flauw idee hoe erg dit dier er aan toe was. ;(
Je krijgt tips en adviezen, iets waar je om vroeg.
Sorrie vidn je het heel ingewikkeld als ik dit erg slecht aan kan zien als dierenliefhebster?
Een belletje naar de DA......en dit had voorkomen kunnen worden.

Goed verantwoordign lag bij je ouders, maar heb je nergens zien mededelen of je een DA in zou schakelen, je kwakt je verhaal neer en laat vervolgens niets meer horen van je.
ja dat het dier dood is.....

Begrijp je dat dit gewoon voorkomen had kunnen worden of het diertje op zijn minst een minder pijnlijke dood had kunnen sterven dan nu is gebeurd, vidn je het dan heel erg als ik vraag...........

Waarom geen DA? Wat hielt je tegen om het aan je moeder te vragen je vroeg immers om advies :)

Wilawander

Re: overleven jong katje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 14:29

Als je wilt fokken moet je ook de verantwoording nemen als er wat niet goed gaat. Je neemt de keus dat een dier jongen krijgt dan moet je ook doorpakken als het mis gaat dat kan een dier helaas niet zelf....