doei roxy

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

noudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 00:41

Ik vind het ook absoluut niet kunnen, dat roxy daar heeft liggen creperen.
Net wat er al eerder gezegd is had ze dan een spuitje laten geven of een klap in de nek mijn part, maar niet zo lang laten lijden bah.
En wat stadsmensen en boerenmensen ermee te maken hebben?????????????

sunny_l0ve

Re: doei roxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 10:04

Ts, kun je niet een klacht bij de gemeente hierover indienen, en vragen wie er verantwoordelijk is voor de dieren, dan kunnen hun misschien ook diegene erop aanspreken. Ik hoop dat ze voortaan gewoon beter opletten, dat arme lammetje.
@ noudy, die vergelijking snapte ik ook al niet, elk mens is toch verschillend?

m1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 13:17

Mallodie schreef:
Dieren die onder toezicht staan, moeten wel enige zorg krijgen. Dus een paard moet zichzelf ook redden? Want de natuur gaat zijn gang.. daar zijn jullie dan waarschijnlijk niet mee akkoord he? Het komt toch op hetzelfde neer.. ook dit lammetje was in het bezit van iemand dus :)

We leven niet in het regenwoud waar de dieren vrij zijn. Hier zijn enkel de vogels vrij, en dan heb je het gehad. Dus 'het is de natuur' daar ben ik het niet mee eens.

Helemaal mee eens!

Pff als iemand zijn paard met een koliek aanval laat liggen in de wei, en ''de natuur'' zijn gang laat gaan, dus geen medische zorg geef, pff dan staat iedereen hier te koken van woede, waarom is dat met dit lammetje anders?

Mallodie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 15:08

Inderdaad marlinH! Maar dit is voor sommigen moeilijk om te verstaan. Als het een veulen zou zijn dan stond nu heel bokt op zijn kop :P

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-09 15:32

@ iedereen

thanx voor alle begrip en ja als t een paard of laat ik zeggen een puppie was geweest dan was t veel erger!
het erge is zelfs dat de gemeente er niets aan doet ik heb gebeld gemaild etc etc. het enige wat ik kreeg te horen was "ja u heeft vast ook kosten gehad maar die gaan we niet vergoeden" alsof het daarom gaat. Dat we meer dan 200 hebben uit gegeven aan dit diertje maakt me niet een suit het gaat er om dat het niet nodig had moeten zijn. Jammerlijk kun je dat bij de gemeetne etc blijkbaar niet duidelijk maken
Maar we zijn hier nog niet klaar mee

Aims

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 15:39

Is er niet een of andere organisatie waar de gemeente/eigenaar zich moet aanmelden om dieren te mogen houden?
Of is dat de gemeente waar je je aan moet melden?
Als er wel zo'n organisatie is zou je misschien kunnen proberen om daar mee contact te krijgen? Ik vind dat mensen die zo met hun dieren om gaan, helemaal geen dieren meer mogen hebben.

Ik vind het onbegrijpelijk dat de gemeente blijkbaar alleen maar aan de centen denkt :n

De gemeente moet toch een goed voorbeeld neer zetten voor de mensen die daar wonen?

dejavu

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 15:42

Erg balen dat ze jullie intentie niet eens begrijpen. :?
Je hebt gedaan wat je kon en ik hoop dat de gemeente jullie voorbeeld volgt, zodat dit soort leed de overige dieren bespaard blijft.

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 18:13

Wat stom dat ze geeneens de kosten vergoeden, al had ik dat al niet verwacht. Echt frustrerend hoe laks de gemeente kan zijn, hun verantwoordelijk, dus ze gaan er ook maar iets aan doen! Misschien toch gewoon blijven bestoken met telefoontjes totdat ze het wel serieus gaan nemen en erover gaan nadenken?

noudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 22:21

Mischien een brief aan de burgemeester gericht schrijven.......

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-09 15:41

thanx voor de steun

@noudy das een idee

het verhaal zal zoweizo in de plaatelijke krantjes worden geprint

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 09:56

Mooi zo! Dan zijn er ook meer mensen die het te weten komen!

noudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 23:32

Dat heb je goed dat je het in de plaatselijke krant laat printen, ik zou het ook niet over mijn kant laten gaan.