De uiteindelijke namen zijn dus Sproet en Pruts geworden
Maandagavond een bezoekje aan de da gebracht voor ontworming, gelijk laten ontvlooien want helaas toch een vlo gevonden. De da schatte ze op zo'n 7 weken (nu ondertussen 8 )
Afgelopen donderdag zat Pruts ineens te plassen op mijn plaid die over de bank ligt
Ik heb de plaid gelijk naar buiten gegooid, kwam er ook nog een drolletje uitzetten. Gelukkig heb ik de vlek uit de bank kunnen krijgen en ik heb spul besteld om de geur er helemaal uit te krijgen. Waarschijnlijk heeft er toch nog een geurtje in de plaid gezeten van een van mijn vorige katten, die had af en toe een "ongelukje", iig doet Pruts haar behoeften nu gewoon netjes op de bak
Ze spelen ontzettend veel met elkaar, proberen Bengel er ook bij te betrekken maar die maakt zich snel uit de voeten, veel te wild voor hem
Maar hij begint al wel meer toenadering te zoeken, ze eten al naast elkaar en gisterenavond lagen ze alle drie bij me en kreeg Pruts ineens 2 likjes van Bengel
Even later zette hij haar wel weer op haar plaats met een paar tikken op haar hoofd
In het begin merkte je dat ze wel mensen gewend zijn maar niet echt toenadering zochten, ze hadden genoeg aan elkaar. Dat is nu verandert, ze houden allebei heel veel van knuffelen en zodra je tegen ze begint te praten gaat het motortje al aan en komen ze zelf naar me toe
Het gaat dus heel goed met ze!! Ik zal proberen van de week nog even wat foto's te plaatsen