Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
rockwitch schreef:alle reuen die ik ken die zijn gecastreerd (en dat zijn er nogal wat) zijn er echt niet slechter van geworden, maar vooral beter. Ze hoeven zich niet meer zo nodig te bewijzen door alle testosteron, zijn relaxter (maar echt niet sloom),
Overigens worden de Labradors binnenkort weer loops, begreep ik van de eigenaar, wordt toch weer opletten, híj weet niet dat zijn ballen eraf zijn. De voordelen volgens de voorstanders heb ik dus niet ervaren 
ze kan nog altijd prima voor zichzelf opkomen. Vachtkwaliteit is bij de teef niet veranderd, zou eerder zeggen verbeterd, al kan dat ook komen doordat ze nu veel meer buiten is, en een andere manier van leven heeft. Beide honden zijn trouwens niets aangekomen, ze zijn lekker slank en heel gespierd. rockwitch schreef:haha ik ken jou hond idd, en vind hem ook hardstikke leuk.
Onze gecastreerde reuen komen ook wel voor zichzelf op, maar zelf zoeken ze het echt absoluut niet op, ze zijn ook nog nooit bereden door intacte reuen of iets dergelijks.
Janne92 schreef:Oke dank je voor je advies lysette.
@ dejavu: Ik zit al met hem op puppycursus alleen ik heb een gevoel dat hij er neit veel van leert omdat hij zo snel afgeleid is.
MamboBeach schreef:Vende, heb ik je vraag goed beantwoord?![]()
Wat vind jij er zelf van dan?
.Janne92 schreef:ik moet rare sprongetjes maken of rare/onverwachte bewegingen of snoepje( wat trouwens neit werkt als hij ergens anders in geintresserd is )