Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Munnie schreef:Pfff lekkere moeder heb jij ik zou niet met zo iemand in een huis kunnen leven. Ik heb een pup gehaald en wist dat er DA kosten kunnen komen en dat die altijd wel duur zijn ik ben nu in 2 weken tijd al dik €300,- kwijt. Dan mag ik van geluk spreken dat mijn paard nooit niks heeft.
Maar even over het ratje tocht is niet goed dan kunnen ze er zo uit gaan zien. Daarbij zit een rat vaak vol met kanker. Krijgen ze grote gezwellen etc. weet niet of die van jou een gezwel ergens heeft want dan zou je hem helaas moeten laten inslapen. Die van mij nieste dan ook altijd bloed misschien kan je dit ook even checken in de kooi.
Veel succes bij de DA en ik hoop dat je ratje straks weer helemaal gezond is!
Ow pap is altijd goed en ik gaf ze ook vaak nat kattenvoer.
Passowa schreef:ik hoop voor je dat het geen longontsteking is, want dat is idd besmettelijk en kan rap fataal aflopen als je niet snel nr de DA gaat
DUDIEFOREVER schreef:irriteer me echt aan dr, ook dat ze alles opruimd van me, en ik het niet meer kan terugvinden enzo.
Ik word GESTOORD van dr.
Munnie schreef:Pfff lekkere moeder heb jij ik zou niet met zo iemand in een huis kunnen leven. Ik heb een pup gehaald en wist dat er DA kosten kunnen komen en dat die altijd wel duur zijn ik ben nu in 2 weken tijd al dik €300,- kwijt. Dan mag ik van geluk spreken dat mijn paard nooit niks heeft.
Rosie_Posie schreef:Dat vind ik dan weer een nare opmerking.
Waarom zou een ratje minder zijn dan een hond?
xTamara schreef:Munnie schreef:Pfff lekkere moeder heb jij ik zou niet met zo iemand in een huis kunnen leven. Ik heb een pup gehaald en wist dat er DA kosten kunnen komen en dat die altijd wel duur zijn ik ben nu in 2 weken tijd al dik €300,- kwijt. Dan mag ik van geluk spreken dat mijn paard nooit niks heeft.
Nou nou zeg.. Beetje harde opmerking in mijn ogen.
Tuurlijk is het niet goed als haar moeder niet naar de dierenarts wil gaan maar er zijn nou eenmaal mensen die zoiets hebben van het is maar een rat of iets dergelijks.
En jij vergelijkt een rat hier met een hond.. Is ook niet helemaal het zelfde.
xTamara schreef:Rosie_Posie schreef:Dat vind ik dan weer een nare opmerking.
Waarom zou een ratje minder zijn dan een hond?
Omdat je denk ik een veel sterkere band kan hebben met een hond dan een rat..
Ik heb hier cavia's, als daar wat mee is ga in natuurlijk naar de dierenarts.
Maar als 1 van hun dood zou gaan zou ik lang niet zo verdrietig zijn dan dat 1 van mijn honden dood zou gaan.
Als een cavia/rat doodgaat kan je makkelijk en sneller weer een cavia/rat kopen dan dat je maatje overlijd.
Dus ik vind dat er zeker wel verschil is tussen een rat en een hond.