Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Quellian schreef:Ik zweer bij de grote zakken C1000 eigen merk!
Ragdollcat schreef:Ja, Catsan, en je doet er lang mee, gewoon ff dagelijks de drollen eruitscheppen, maar wij verschonen wel wekelijks de kattenbak, gewoon voor ons eigen idee dat het dan weer schoon en fris is.
Catsan is super, nooit nat en nooit natte kleffe korrels en stinkt nooit, helemaal geurloos, zelfs als mijn kater net had gepoept, ruiken we niets, echt ideaal.
Rosita schreef:ik ga voor het gemak en de milieuvriendelijkheid en heb al jaren geleden gekozen voor kattengemak. Prima haal- en brengservice.
ShadowFax schreef:Wat moet je betalen voor kattengemak?
ShadowFax schreef:Leggen jullie ook zo'n plastic zak in de bak voordat jullie het grit erin gooien? En leggen jullie op de bodem eerst een krant, dan de plastic zak en dan weer een krant en als laatste grit? Want ik merk dat dit zo'n kledderzooi wordt...
Rosita schreef:morgenavond in het programma Keuringsdienst van Waarde; over kattengrit. Misschien dat daar het antwoord komt, vermakelijk en onthullend zal het in ieder geval zijn.
Net 3
knuffeldier schreef:ja doe ik ook. Is echt zo ontzettend handig. Ik doe altijd een container zak om de kattebak, net als bij een afvalbak. Daarboven op doe ik een laag kranten en daar de grindjes op. Het verversen van het grind is dan echt in een wip gedaan, je haal te de vuilniszak eruit, dicht knopen en klaar.