DaanxBien schreef:chemisch?
Krijgen ze twee spuiten die vloeistof bevat die de aanmaak van mannelijke hormonen verminderd.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Elma_ schreef:@ freya: in de winkel zat hij met 2 andere pups in een hok achter glas. de mensen konden de dieren niet aanraken. wel bijv tegen het raam bonken wat ook niet al te leuk is natuurlijk.. Maar nee ze konden hem niet aanraken.
Elma_ schreef:@ chiqa: Het is niet mijn fout dat dit dier uit de dierenwinkel komt.
Elma_ schreef:en snap ook niet zo goed waarom deze discussie over het feit moet gaan dat ik mijn hond uit de winkel heb?
janouk schreef:Succes op je cursus samen. Heel belangrijk. Leg het probleem meteen de eerste les aan hen voor.
Want het probleem met je zoontje moet je een op een met je instructeur oplossen bij jullie thuis. Hij/zij moet zien of de hond uit dominantie reageert of uit angst. Dat vraagt namelijk een hele andere aanpak.
pinuts schreef:doe die hond ajb gewoon weg.. Ja klinkt hard en kort door de bocht, en iedereen zal wel zeggen: nou dat is wat overdreven.
Nou sorry maar kinderen gaan voor dieren, als ik een kind zou hebben en mijn hond ( die ik al vanaf pup heb ) zou ineens kwaad worden enz.. nou dan ging ie weg.. echt waar. Geen risico's, nooit niet.. jammer voor die hond, maar die past beter als waakhond bij mensen zonder kinderen ofzo..