wat doen jullie met dit eendje (even aangenomen dat er toch een eendje uitkomt) als ie zich uit dat ei bevrijd heeft? voeden en dan in de natuur of op een boerderij of iets ? (ik als leek heb dus geen idee, bij mij zou ie waarschijnlijk groot worden in bad )
@Balou_k, ja ik ga foto's maken, en filmpjes, en die post ik allemaal!
@Natje_Spirit, nog niet veel nieuws, maar hij beweegt wel veel meer. Héel schattig
@Iris82, hihi dankje! Ik vind het ook echt leuk hoeveel reacties ik krijg!
@leonihuis& babbii_lief, nee helaas nog niet!
@marielle231, ja daar smelt je echt van.
@kekaro, nou, we leren hem,haar alles zo goed mogelijk aan als moedereend dat ook zal doen. Onze vorige eenden gingen (terug) naar de kinderboerderij. Maar we denken dat we deze misschien wel houden. Wat mij heel leuk lijkt!
Wat leuk! Vroeger wilde ik ook altijd eieren uitbroeden. Een keer had ik een (onbevrucht) ei gekregen van een jongetje. Ik probeerde het ei dus warm te houden heb het zeker twee maanden lang geprobeerd. En toen liet ik het per ongeluk vallen^^
En toen was mijn moeder boos
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 08-05-09 21:15
Hoe lang duurt het ongeveer nog? Of heb je geen idee?
@Lieszje, hahah, leuk verhaal. Maarja, na 2maanden zou hij al 2x uitgekomen moeten zijn.
@Bellatrix, Nou als het 1e echte gat erin zit, duurt het max 24 uur. Maar bij Jip, Sam en Kees was dat 3 uur. Dus dat verschilt heel erg. Het kan dus zijn dat ik vanavond post dat hij uit is, of morgen avond!