Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
prii schreef:StalNollie schreef:vind het meer als terecht dat die man boos word,
ik moet er ook niet aan denken dat er hier telkens een hond tegen onze heg aan staat te zeiken,
Dus nee dit mag niet mits het je eigen heg is,
Dus jij vindt het terecht dat die man mij zo uitscheldt? Ik vind DAT juist asociaal!
Maar daar gaat het niet om. Had hij het mij op een normale manier uitgelegd, had ik daar wel begrip voor gehad.
Zou ik ook wel weten dat niet iedereen denkt zoals mij.
Maar ik zorg en nu voor dat mijn honden niet meer hun poot op tillen bij een heg van een ander
prii schreef:Precies!
Zoals ik al zei hebben wij hier geen uitlaat plaats. We hebben hier een polder, maar blijkbaar zou mijn hond daar dus ook niet zijn behoefte mogen doen, omdat het eigendom van de gemeente is?![]()
Ik heb altijd geleerd dat je een hond niet laat poepen voor iemands deur/tuin. Dat doe ik dan ook niet.
Maar plassen, nee sorry, dat was niet bekend bij mij.
prii schreef:Hoezo?
Hoe moet ik ruiken dat mensen dat erg vinden? Niet iedereen denkt daar hetzelfde over..
Dan moeten ze maar een plaatje neerzetten dat ze daar niet van gedient zijn.
Ik kan me er niet druk om maken als een hond tegen ons hegje aanplast.
verootjoo schreef:prii schreef:@ verootjoo: Ik plas niet in een andermans tuin nee. Ik heb verstand, een hond niet.
Dus dan kan jij met jouw verstand zorgen dat je hond piest op een plek waar dat niet asociaal is
prii schreef:Maargoed, ik zorg voortaan dat mijn honden niet meer tegen heggen aan plassen. Snap nu wel dat mensen dat asociaal vinden. Ik was er gewoon niet bekend mee.
prii schreef:Ik kan moeilijk zeggen: Roxy, tegen deze heg mag je niet plassen hoor![]()
Dan kan je wel zeggen dat je een hond dat kan aanleren, maar als je zo'n eigenwijze als ons heb, dan zal dacht echt moeilijk gaan.
Citaat:Maargoed, ik zorg voortaan dat mijn honden niet meer tegen heggen aan plassen. Snap nu wel dat mensen dat asociaal vinden. Ik was er gewoon niet bekend mee.
luxx schreef:Er zijn weinig dingen die honden leren door het tegen ze te 'zeggen'.
Neem aan dat je je hond aan de riem hebt dus dan kan je zeggen 'nee' en hem meetrekken.
Dan heeft Roxy het gauw genoeg door hoor.
En op blijven letten natuurlijk...
prii schreef:Hoezo?
Hoe moet ik ruiken dat mensen dat erg vinden? Niet iedereen denkt daar hetzelfde over..
Dan moeten ze maar een plaatje neerzetten dat ze daar niet van gedient zijn.
Ik kan me er niet druk om maken als een hond tegen ons hegje aanplast.