En dan hoor je ineens:......Mieuw,mieuw,mieuw

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ikima

Re: En dan hoor je ineens:......Mieuw,mieuw,mieuw

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 21:02

Waarom zou je jezelf moeten verdedigen, nergens voor nodig. Leuk toch om een keer een nestje te krijgen.
Wat sneu dat eentje is overleden, geniet maar van die andere 2 want ze zijn zo volwassen helaas.

_Judje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 22:10

Jeetje, enig idee waardoor die kleine overleden is? Wel heel jammer hoor, maar gelukkig zijn de andere 2 nog samen! Kunnen die strax gewoon lekker met elkaar spelen. Ook super dat je nu al een huisje gevonden hebt!

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 22:11

Zoo schattig!
Het moet je maar overkomen :D

Wel jammer dat er eentje gestorven is zeg.. :(:)

oh_oh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 22:16

Aaah wat zijn ze mooi!

barrelracer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 22:21

Laatst bijgewerkt door Nickeltje op 26-04-09 22:18, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Graag geen foto quoten. Foto in link geplaatst.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 22:44

Wat een bekkies zeg :+: Ik heb op het moment ook 3 kittens in huis, een gewéldige ervaring!! :D
Geniet ervan, maar overweeg je wel om mams te laten helpen?

Lonneke; als je snel naar de DA gaan dan kunnen de kittens nog geaborteerd worden met de sterilisatie.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 08:01

Is de kleinste gestorven?
Houd de anderen goed in de gaten, ik weet niet of moeder geent is?
Maar bij kattenziekte zullen alle kittens sterven, dus even goed in de gaten houden en dagelijks even de kittens wegen om te kijken of ze goed aankomen, en anders evt bijflessen.

mackkwek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-09 08:32

crossmonster schreef:
Is de kleinste gestorven?
Houd de anderen goed in de gaten, ik weet niet of moeder geent is?
Maar bij kattenziekte zullen alle kittens sterven, dus even goed in de gaten houden en dagelijks even de kittens wegen om te kijken of ze goed aankomen, en anders evt bijflessen.

ja mams is geent.
kittens waren evengroot,maar vond degene die gister dood is gegaan al wat stiller dan de andere twee.
die andere twee begonnen ook meteen te drinken en lekker te wriemelen en deze deed dat niet.
Heb die ook aan moeten leggen bij moederpoes om te drinken.
was gewoon duidelijk dat die ene een stuk zwakker was.

suus_elviera

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 10:06

heeel leuk hoor zzon verassing jad ik ook ik ging naar de dierenarts op mijn poes te laten helpen
maar was ook al te laat ze is nu zwanger dus ook een nestje opkomst :D

nobillity

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 17:25

aah wat leuk zo'n verrassing gefeliciteerd
en sonde van dat andere katje

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 18:51

Leuke verrassing :roll:

Ik vind het onverantwoordelijk als je niet eens in de gaten hebt dat je poes zwanger is, maar geloof dat ik hier de enige ben!!

Spijtig dat de kleinste is overleden, maar dat is in ieder gevel eentje minder he ;)

me_myself_i

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 19:34

jammer dat er eentje overleden is... ach mensen moet dat gezeiver echt? raskatten zijn echt niet beter dan huis tuin en keuken katten... en als de moeder een raskat was geweest/ getest zou zijn en alles helemaal goed is hoor je niemand zeuren over dat de asiels zo vol zitten. En wat zegt afstamming nou??! de mens maakt gewoon klonen (door middel van kruisingen) van katten wat zij mooi vinden... buldoggen met platgeslagen neuzen vinden ook sommige mensen super mooi, maar iemand wel eens overwogen dat die arme dieren ademhalingsproblemen krijgen door dat hun neus te plat is? zodat ze nooit genoeg zuurstof krijgen?? ik kan zo nog ff doorgaan... Iedereen die een beetje verstand heeft van biologie, weet dat als je met verschillende soorten kruist een grotere diversiteit in nageslacht krijgt wat gezonder is voor het diersoort. Ik vind het heel begrijpelijk voor TS dat ze het een keer vergeten is, jammer dat er eentje gestorven, maar je hebt nog 2 leuke snoesjes over.:D dus TS gefeliciteerd met je snoesjs :D

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 19:45

marleen_88 schreef:

Ik vind het onverantwoordelijk als je niet eens in de gaten hebt dat je poes zwanger is, maar geloof dat ik hier de enige ben!!

Spijtig dat de kleinste is overleden, maar dat is in ieder gevel eentje minder he ;)

Jeetje wat ben jij bot zeg :?

Ts hoeft geen verantwoording af te leggen , En nee je bent niet de enige dit is al gezegd.
En ze is 1x de kattenpil vergeten kan gebeuren dacht ik..

Leuke katjes ts :) HELAAS dat er 1tje overleden is .. Hopelijk blijven de andere 2 het goed doen +:)+
Laatst bijgewerkt door S_uus op 27-04-09 19:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 19:50

Zelfs als je weet dat je miauwende huisgenote zwanger is...is het toch een leuke manier van de dag beginnen om haar met dr kittens te vinden :D
Jammer van het overleden kitten, maar fijn dat voor de adoptiekitten al een goed huisje is gevonden. Geniet van de kleine beebs, en dat ze een mooi leventje mogen hebben :D

Aline_17

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 20:07

Wat jammer dat er 1tje overleden is :(:) Leuk dat je een adres hebt gevonden al :)
Ben benieuwd naar nieuwe foto's!

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 20:15

marleen_88 schreef:

Beetje jammer dat je niet goed kijkt naar haar onderschift...
Ze heeft pas een tweeling die te vroeg geboren is en het nodige heeft mee gemaakt ;)
Best logisch dat je dan zoiets mist ;)

Lief stel hoor TS!!!

mackkwek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-09 20:20

Kido schreef:
marleen_88 schreef:

Beetje jammer dat je niet goed kijkt naar haar onderschift...
Ze heeft pas een tweeling die te vroeg geboren is en het nodige heeft mee gemaakt ;)
Best logisch dat je dan zoiets mist ;)

Lief stel hoor TS!!!

ach weet je,... die commentaren doen me niet zoveel hoor. Ik wet hoe het gegaan is en ik weet dat ik helemaal happy ben met de kleintjes. :D :+
zal vanavond proberen nog n fotootje te maken,.. echt heel lief stel die twee :+

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 20:27

marleen_88 schreef:

Dus jij gunt het katje niet om te leven omdat het een rasloze kat is? _-:(
Ik ben ook geen voorstander voor het onverantwoord fokken, maar ik vind het niet nodig om de TS zo aan te vallen!

Zij heeft afgelopen maanden heel wat meer mee gemaakt dus dan kan ik me er iets bij voorstellen dat ze dat over het hoofd gezien heeft! En als je het niet verwacht, houd je het ook niet in de gaten, lijkt mij?

Mandoline

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 20:44

Nikki__ schreef:
marleen_88 schreef:

Dus jij gunt het katje niet om te leven omdat het een rasloze kat is? _-:(
Ik ben ook geen voorstander voor het onverantwoord fokken, maar ik vind het niet nodig om de TS zo aan te vallen!

Zij heeft afgelopen maanden heel wat meer mee gemaakt dus dan kan ik me er iets bij voorstellen dat ze dat over het hoofd gezien heeft! En als je het niet verwacht, houd je het ook niet in de gaten, lijkt mij?

Maar waarom laat je een niet gesteriliseerde poes dan toch buiten?
Vind ook dat er veel beter mee omgesprongen moet worden, en vind het ook een beetje raar dat de TS al haar dieren eerst aanbiedt in haar andere topic (en ja, ik weet met welke reden), je wel zoveel tijd hebt om je leven op bokt te zetten, maar niet de tijd kan nemen om je beesten goed in de gaten te houden.
Maar gelukkig dat je er voor 1 wel een goed tehuis heb kunnen vinden.

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 20:46

Omdat de poes de pil toch kreeg?

Dat je vind dat de poes geholpen had moeten worden, dat ben ik met je eens.
Maar om nou zo'n opmerking te maken over dat het beter is dat hij dood is, omdat het er zo weer een minder is, nee, daar kots ik van.

mackkwek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-09 21:22

Maar waarom laat je een niet gesteriliseerde poes dan toch buiten?
Vind ook dat er veel beter mee omgesprongen moet worden, en vind het ook een beetje raar dat de TS al haar dieren eerst aanbiedt in haar andere topic (en ja, ik weet met welke reden), je wel zoveel tijd hebt om je leven op bokt te zetten, maar niet de tijd kan nemen om je beesten goed in de gaten te houden.
Maar gelukkig dat je er voor 1 wel een goed tehuis heb kunnen vinden.[/quote]

aangezien jullie schijnbaar weten hoe het gegaan is,zal ik mijn kant ook vertellen.was in t ziekenhuis op de dag dat onze poes de pil moest hebben(moet elke week). helaas heeft degene die op onze oudste dochter paste de poes naar buiten gelaten. thats it,.meer niet.

en als er goed gelezen is in het andere topic weet je ook waarom de katten eerst weg moesten,(waar we stuk van waren)maar het toch niet hoefde.

dat het niet goed is geweest dat ik de pil vergeten ben is een ding wat zeker was. geef dat direct toe en zal het ook niet goed praten.

Feit is wel dat er nu 2 prachtige kittens geboren zijn die het verdienen om te leven.
niet gepland,maar meer dan welkom op deze wereld.
en dat ze prachtig zijn is een ding wat zeker is.

maar goed,.wilde ze alleen maar showen hier,... ik ben er blij mee,.ook al was het niet gepland.
dat anderen een andere mening hebben is ook prima,..het leven zou zijn zijn als we allemaal hetzelfde dachten.

wel jammer vind ik het dat men meteen denkt te weten hoe het gegaan is,terwijl niemand er bij was en ik het zelf beter weet.

hoe ze er gekomen zijn en of het gepland was of niet maakt niet uit.Feit blijft dat ze nou eenmaal bestaan en dat ik er alles aan doe om ze een prettig/gelukkig leven te geven.

Ikima

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 21:40

Joh laat je niet opfokken door een stel betweters, je kat was aan de pil en dat is helaas een keer fout gegaan, bij mensen gebeurd dit ook en dan zeg je toch ook niet zulke botte dingen.
Heel jammer dat er eentje is doodgegaan, gelukkig zijn er nog twee gezonde vuilnisbakjes over waar straks een ander heel gelukkig mee zal worden.

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 21:46

wat een leuke verrassing zeg!!!
jammer dat er 1 dood is. hopelijk komt het met de anderen ged. genoiet ervan. ze zijn heeeeeeeeel snel groot!

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 21:49

Aaaahhh wat een schatjes!!

Vlindie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 07:40

Ohweeeeee!!!! Voor degene die je nu op de vingers tikken dat je
(door onverwachte, onverhoopte, verdrietige.... angstige momenten, uren, dagen, weken....)
een keer de poezenpil bent vergeten......

Laten zij vooral nooit in een situatie terecht komen en 'belangrijke' dingen (gezien vanuit andermans ogen) vergeten.
Waarschijnlijk breekt dan de hel uit. Misschien, heel misschien dat zij dan terug zullen denken aan jou.
En misschien, heel misschien zelfs dat zij dan een tikkie begrip kunnen opbrengen??

Er gebeuren ECHT HELE ERGE dingen binnen onze samenleving. Dingen om serieus bij stil te staan, redenen genoeg
om mensen terecht op hun vingers te tikken. Maar voor dit 'foutje'??? ( :Z :Z )

Alhoewel..... Sommige mensen denken dat ze perfect zijn en wellicht ook denken dat zulke dingen,
of dergelijk belangrijke dingen, hen nooit zal overkomen.

Maarrrrrr, Ohweeeeee!!!! Het overkomt ze toch!!!! Ohweeeee.....
Ik zou het onwijs strak vinden dat men dan het lef heeft dit te plaatsen, om hun 'fout' te plaatsen met in hun
achterhoofd de wetenschap dat (een deel van-) Bokt ze met de grond gelijk zullen maken. Want ja, die kans loop je dan...
Poeh hee, 'k zou me twee, of nee, driemaal op m'n achterhoofd krabben......
Kritiek leveren is zo gemakkelijk. Gemakkelijk beredeneert vanuit je eigen situatie. Kritiek ontvangen wordt echter een
ander issue..... Ben benieuwd!!

Hoe dan ook; ik wens jullie poezesnoezels een onwijs fijn, gezond leven toe. Ook voor het poezesnoezeltje voor
wie je inmiddels al een leuk plekje hebt gevonden!!