kimmie 10 weekjes oud

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 00:22

Ah leuk, weer een Kimmie topic :D
Wat een schatje is het toch, je smelt toch voor zo'n koppie? :+:

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 00:29

Ach jeee wat een leukerd :+:

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-09 01:02

Ffortuna schreef:
Die laatste foto moet je boven je bed hangen. Leuk voor als ze later groot is... Met wat voor geweldige camera fotografeer jij trouwens? De foto's zijn echt mooi.

ik heb een vrij verouderd model spiegelreflex camera,een konica minolta dynax 5D ...een oudje onder de SRL camera's...

haha die met die bloemetjes,zijn nog een heleboel hele gave bij...dat is een reeks van een stuk of 10 foto's :D

Steefjevos, het gaat super met haar :j ,met de honden gaat het goed,al heeft Do wel haar neusje gebroken... ;( ,niet express,maar was zo naar om mee te maken...
maar dat gaat nu gelukkig goed,ze heeft nergens last van,en bij de paarden hou ik haar vast,zodat haar niets kan overkomen,want ze is nergens bang voor,en rent er zo naartoe,en dat is even niet zo heel slim van haar :D

en ja,die foto's ze is alweer zoveel gegroeit,het gaat zo snel....

Jollyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 18:33

Wat een droppie. Geweldig. En ze kunnen zo lekker onschuldig kijken het ene moment en het volgende moment hangen ze aan je vingers.
Vond vroeger Rottweilers helemaal niet zo leuk, maar de staleigenaresse had er twee (eentje nu overleden en andere woont bij haar schoonmoeder, nu hebben ze een kruising rottweiler/herder/labrador) en sindsdien vind ik ze erg leuk, helemaal als het nog van die schattige, kleine pupjes zijn.

Wat naar van haar neus trouwens. Gelukkig gaat dat nu beter.

Charly

Re: kimmie 10 weekjes oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 19:57

Wat een droppie :+:

Pop

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 20:01

Wat een onwijs lekker ding!!!! :~

Steefjevos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 17:21

kimmie261 schreef:
Ffortuna schreef:
Die laatste foto moet je boven je bed hangen. Leuk voor als ze later groot is... Met wat voor geweldige camera fotografeer jij trouwens? De foto's zijn echt mooi.

ik heb een vrij verouderd model spiegelreflex camera,een konica minolta dynax 5D ...een oudje onder de SRL camera's...

haha die met die bloemetjes,zijn nog een heleboel hele gave bij...dat is een reeks van een stuk of 10 foto's :D

Steefjevos, het gaat super met haar :j ,met de honden gaat het goed,al heeft Do wel haar neusje gebroken... ;( ,niet express,maar was zo naar om mee te maken...
maar dat gaat nu gelukkig goed,ze heeft nergens last van,en bij de paarden hou ik haar vast,zodat haar niets kan overkomen,want ze is nergens bang voor,en rent er zo naartoe,en dat is even niet zo heel slim van haar :D

en ja,die foto's ze is alweer zoveel gegroeit,het gaat zo snel....

Oei, dat klinkt niet zo goed! Best wel naar om mee te maken ja :S Hou haar dan nog maar goed vast, een gebroken neusje is al erg genoeg! Daar gaat ze niets aan overhouden? Hoop van niet :) Snel weer nieuwe foto's hoor ;) Dan ga ik nu maar even mijn dierenfoto's uploaden en zo posten :P