Ben benieuwd wat daar uit gaat komen. Volgens mij heeft ts gezegd dat de casanova al 3/4 weken bij mama-eend is, kan ze dan zwanger zijn van casanova of toch van de andere eend?
Nee, dan zullen de eieren bevrucht zijn door de mandarijneend, heel onwaarschijnlijk dat daar nog een ander aan te pas is gekomen. Voor wat ik heb begrepen van TS vormen ze echt een stelletje en dan gaat mevrouw niet 'even' vreemd om weer terug te keren naar haar kerel.
Wbt het zwanger zijn; als eendjes 'in de mood' zijn en paren komt er ook vrijwel meteen een ei uit, het kan dus niet zo zijn dat ze 3 weken geleden gepaard heeft met de andere eend en dat ze daar nu nog eieren van heeft gelegd.
Haha rare combinatie, ik ben benieuwd wat daar uit moet komen Het zou toch een grap zijn als het gewone eendenmannetje toch de vader blijkt te zijn en dat casanova dat niet weet
Haha wat een lekker ding, doet me denken aan een bodybuilder met beetje Napoleon syndroom Ben benieuwd wat het gaat worden, jammer dat eenden zo lang moeten broeden.
anneliesdj
Geplaatst: 16-04-09 13:52
Karin schreef:
Mooi bruin is niet lelijk, toch?
Mevrouw mandarijneend is ook vrij bruin hoor, die is alleen veel kleiner, zowieso zijn Mandarijneenden een stuk kleiner dan wilde eenden. Hier een vrouwtje mandarijneend; Ter vergelijking qua grootte; (mandarijneend woerd en wilde eenden woerden erachter)
Dat bedoel ik, vrouwtjeseenden vallen over het algemeen sowieso minder op dan mannetjeseenden (uiteraard met een reden) maar ik vind vrouwtjesmandarijnen ook mooi.
Wat een prachtige eend zeg Ben ontzettend benieuwt wanneer de eitjes uit zijn gekomen
Kwanyin
Geplaatst: 16-04-09 15:02
Dus, als dit over mensen ging dat zou het topic er als volgt hebben uitgezien:
"Hoi, ik zit met een probleem. Ik heb een vriendin Sofie en die heeft een lieve vriend Jan. Ze waren heel gelukkig samen, maar plotseling kwam Jeff in haar leven. Jeff werd verliefd op Sofie, en Sofie zag hoe mooi gespierd en wat een knappe kop hij had en is onmiddellijk vreemdgegaan met hem. Ze deed zelfs geen moeite om het van Jan te verbergen, ze liet zich gewoon het hof maken door Jeff waar Jan bijzat! Jan was er het hart van in en heeft nog verwoede pogingen gedaan om Sofie terug te winnen, maar hij werd gewoon in elkaar geslaan door Jeff, en Sofie vond het allemaal goed! Nu heeft Jan het opgegeven en is hij vertrokken, ik ben bang dat hij zichzelf iets aandoet. Sofie heeft nu voor de kerel gekozen die er mooier uitziet. Nu komt het mooiste: ze zijn nog maar net samen en ze is al zwanger! Jeff is trouwens een buitenlander, dus we weten niet hoe de omgeving hierop gaat reageren. Dit is toch niet normaal meer?! "
Maar nee, als het over eendjes dan heb je wel het recht een huwelijk kapot te maken als je een knappe kop hebt, crual world . Ik hoop voor de vrouwtjeseend dat er daadwerkelijk iets uit de eieren komt, anders is het wel heel erg sneu voor haar .
Haha bijzonder!! Als er wat uitkomt zou het leuk zijn als ze ook vruchtbaar zijn, maar dat zal idd wel niet, aangezien muilezels enzo ook niet vruchtbaar zijn..